Gå til innhold

Redd for at han synes sprutorgasme er ekkelt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg begynner å nærme meg sprutorgasme. Flere ganger når han tar meg i doggy så kjenner jeg at jeg nesten ikke holder ut, og jeg sliter med å holde igjen. Jeg tror det er sprutorgasme som er på vei. Har lest en del om det og hvordan det pleier å føles.

Men nå tørr jeg ikke å slippe meg løs.

Jeg vet at kjæresten min tåler mye, vi har et åpent og kinky sexliv, men nå er jeg plutselig redd for at han skal synes at squirting er usexy.

For hva skal jeg gjøre da? Da kan jeg jo aldri få orgasme med han, og aldri slippe meg helt løs :(

Jeg må jo spørre, men hvordan? Jeg aner ikke hvordan jeg skal formulere meg, og det føles så rart, for jeg er vant til at vi snakker åpent om alt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det enkle er ofte det beste...

"Jeg føler at jeg kanskje kan få sprutorgasme når vi har sex, men tørr ikke slippe meg løs, da jeg er usikker på din reaksjon på dette. Ville du syntes at det hadde vært ekkelt?"

Endret av spinnwild
  • Liker 3
Gjest Raindrops
Skrevet

Henger meg på spinnwild, prøv å bare spørre rett ut. Hvis dere har et så åpent forhold til sex som du sier så går det nok helt fint :)

• Liker 1
Skrevet

Bare sprut i vei du og se hvordan han reagerer. Jeg tror han blir så selvtilfreds for å ha fått deg til å squirte at det blir hans nye favorittsporten.

Skrevet

Altså, du kan faktisk ikke vite om det er sprutorgasme før du faktisk får den. Det kan være at det er en helt "vanlig" orgasme.

Gutter digger jo damer som får fonteneorgasmer. Jeg syns det er ekkelt, men så er jeg jente da, og har (u)heldigvis ikke sprutorgasme.

Men jeg er 98% sikker på at det er en orgasme uten sprut. Uansett, spør han hva han hadde ment om saken og fortell hvordan du føler det :)

Skrevet

Hm... om jeg hadde stått og tatt fruen bakfra og hun kom i en herlig sprutorgasme så tror jeg det hadde vært tenning of a life time.. :)

Kjør på, slipp deg løs og ha det morro :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...