Gjest A in A Skrevet 10. november 2011 #1 Skrevet 10. november 2011 De 2-3 siste månedene har kroppen min oppført seg merkelig. Jeg har vert både forsinket og for tidlige ute med mens med 2-3-4 dager ( alltid vert presis ).. Har normalt sett mensen rundt 4 dager og de siste 3-4 dagene med gammelt blod. Men i det siste har jeg startet med brunt blod, "blødd" ca 3 dager så har mensen bare stoppet ca 2 døgn så kommer det litt gammelt blod i gjen. Humøret mitt er veldig ustabilt. For det meste gretten og hisser meg opp for ingenting. Har lagt på meg etter lang tid på stabil vekt uten noe fråtsing o.l. sliter kraftig med kviseutbrudd jeg ikke blir kvitt. Har tenkt at jeg kan ver kraftig hormon forstyrret på no vis. Har og tenkt tanken at jeg kan ver gravid da jeg og partner har hatt ubeskyttet sex i over 1 år og ingen prevansjon. Men har tatt tester opp til flere ganger uten positive resultater. Men det som får meg til å lure nå... Jeg var forsinket med mens atter en gang med 3 dager. Blødde brunt 3 dager (av og til litt slimete rødt) , stoppet 1 dag så tilbake til det brune. "Mensen" var over og jeg sitter fremdeles med mensenmurringer og stikking i eggstokkene (det området)3-4 dager etter mens. Har ikke vert noe kvalm. Litt uggen en sjelden gang,litt ømme bryst med stikking i venstre bryst, halsbrann på kveldene når jeg skal legge meg og andre ting som nevnt ovenfor. Kan det ver cyster , graviditet eller rett og slett i hormonelt ubalanse?? Er fortvilende og ta test å få negativt når jeg fremdeles sitter med mensen murringer o.l. har ikke vert direkte slakk men veldig tappet for energi, hatt veldig lett for å bli syk (influensa og forkjølelse) 3 ganger på litt over 1 mnd.Likbleik i ansiktet men resten av kroppen er litt mer gyllen.Noen med samme/lignende problem?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå