AYOTUNDE Skrevet 10. november 2011 #1 Skrevet 10. november 2011 jeg er så enormt deppa at jeg ikke hvet hva jeg skal gjøre jeg flytet til oslo for og studere i august, her har jeg ingen familie eller venner og gå til. Det har hvert en hard start hvor jeg bode her og der i over 2 månder da jeg ikke fik student bolig, savn etter familie, kjæreste,studie stress. det er tungt og skumelt! for jeg har så dårlig selvtilit og selvbilde! for 1 måndesiden begynnte jeg på accutane/Isotretinoin for kvise problemene mine, nå er jeg i perioden hvor pillene virkelig starter å virke, jeg har enormt tørr hud som gjør vondt og kvissene er blit verre, jeg ser ikke ut og jeg har 0 selvbilde. alt jeg gjør uten om studie og trening er og gå hjemm og sove for jeg er for redd for å være ute blant folk mer en nødvendig, jeg blir så stressa av og se så grusom ut jeg ønsker å pratte med kjæresten om det, men med dårlig selvbilde komer sjalusi også, jeg anklagde han for og lyge å han er naturligvis sint på meg for det, nå vil han ikke pratte med meg før han er ferdig med examen. J eg har prøvd å fortele han at jeg trenger støtte men til tider har han ikke mye empati og jeg er redd for å bli skuffa jeg trenger helt ærlig trøst! jeg er en person som har hvert og kommet meg gennom mye vannskeligere ting, men nå tror jeg at jeg har fått nok av håpløse meg
fotopia Skrevet 11. november 2011 #2 Skrevet 11. november 2011 Du er ikke alene! Jeg sliter med depresjon, angst å alt det som følger med. Å har gjort det siden i sommer. Kjæresten min dro i førstegangstjenesten i slutten av september og jeg sliter veldig mye. Jeg sliter veldig mye med selvbilde, og sjalusi å utrygghet. Jeg har vært innlagt på sykehuset en liten periode, og har jevnlige samtaler med en lege. Samtaler med psykolog eller legen din hjelper mer enn du tror! Alle har godt av å snakke med en psykolog en gang i livet. Aner ikke om dette var noe til støtte, men føler jeg kan hjelpe litt ettersom jeg sliter selv.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå