Gå til innhold

Avføring utenfor døren

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.

Idag da jeg kom hjem, fant jeg en pose med avføring hengende på dørhåndtaket mitt (!)

Jeg ble mildt sagt sjokkert.. Er ikke så lenge siden jeg flyttet dit jeg bor nå og følte det som en slags trussel, selv om jeg er usikker på hvorfor og hvem som ville gjort noe sånt. Det bor ingen unger der jeg bor, mest folk i 20 - 30 årene og noen litt eldre (jeg bor sentralt i Oslo). Kjenner ingen som ville gjort noe sånt, og har ikke gitt noen en grunn til det heller..

Hva hadde dere gjort hvis dere hadde opplevd noe slikt? Jeg syntes faktisk det er kjempeekkelt at noen faktisk har tatt seg bryet med å samle inn avføring i en pose og henge den på dørhåndtaket mitt! :frown:

Ang trussel så vet jeg ikke om noe annet det kunne ha vært enn at jeg er mørkhudet (blanding) og at noen kanskje tror jeg er innvandrer og mener at de da har rett til å gjøre slike ting (bor vest i Oslo..), men vet ikke om det er snakk om noe sånt heller..

Kjenner jeg er litt småredd, redd for at det skal komme mer :( Er også kjempekvalm, klarer ikke spise og går å brekker meg hele tiden..

Hadde dere tatt dette alvorlig eller bare tenkt at det kanskje er noen skikkelig barnslige mennesker som bare har gjort det for å være kjipe, uten noen dypere meningen bak det?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Sikker på at det ikke bare er snakk om en lat hundeeier som syntes dørhåndtaket ditt så ut som en søppelkasse?

• Liker 3
Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Æsj og fysj, så ekle mennesker kan være mot hverandre.

Jeg ville ha snakket med politiet, for dette er ikke noe man gjør for å være morsom.

• Liker 1
Skrevet

Fy faen! :hakeslepp:

Jeg ville nok gått strake veien til politiet.

• Liker 1
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Hei.

Idag da jeg kom hjem, fant jeg en pose med avføring hengende på dørhåndtaket mitt (!)

Jeg ble mildt sagt sjokkert.. Er ikke så lenge siden jeg flyttet dit jeg bor nå og følte det som en slags trussel, selv om jeg er usikker på hvorfor og hvem som ville gjort noe sånt. Det bor ingen unger der jeg bor, mest folk i 20 - 30 årene og noen litt eldre (jeg bor sentralt i Oslo). Kjenner ingen som ville gjort noe sånt, og har ikke gitt noen en grunn til det heller..

Hva hadde dere gjort hvis dere hadde opplevd noe slikt? Jeg syntes faktisk det er kjempeekkelt at noen faktisk har tatt seg bryet med å samle inn avføring i en pose og henge den på dørhåndtaket mitt! :frown:

Ang trussel så vet jeg ikke om noe annet det kunne ha vært enn at jeg er mørkhudet (blanding) og at noen kanskje tror jeg er innvandrer og mener at de da har rett til å gjøre slike ting (bor vest i Oslo..), men vet ikke om det er snakk om noe sånt heller..

Kjenner jeg er litt småredd, redd for at det skal komme mer :( Er også kjempekvalm, klarer ikke spise og går å brekker meg hele tiden..

Hadde dere tatt dette alvorlig eller bare tenkt at det kanskje er noen skikkelig barnslige mennesker som bare har gjort det for å være kjipe, uten noen dypere meningen bak det?

For meg høres det ut som en barnslig rampestrek fra noen unger.

• Liker 2
Skrevet

Hundepose eller annen type pose?

Tipper det er ment som en spøk, men ville ha dokumentert det og gått til politiet dersom noe liknende skjer igjen.

Skrevet

Jeg hadde syntes det var svært ekkelt, og ikke visst riktig hva jeg skulle tro.

Men å gå til politiet for en pose med bæsj, nei, det hadde jeg ikke gjort.

• Liker 2
Skrevet

Nei, tenkte ikke på å anmelde det eller noe, bare følte det var litt ubehagelig.

Som sagt så bor det jo ikke unger her, bare studenter nesten, har ikke sett en eneste unge her i løpet av de 3 månedene jeg har bodd her..

:tristbla:

Kanskje jeg burde si fra til styret her jeg bor?

Skrevet

Har du hund?

Hvis ikke, ta det opp med styret :)

• Liker 1
Skrevet

Har du hund?

Hvis ikke, ta det opp med styret :)

Hva har det med saken å gjøre om hun har hund? Tviler på at hunden selv har lagt avføringen sin i en pose og hengt den på døra!

• Liker 1
Skrevet

Fy faen! :hakeslepp:

Jeg ville nok gått strake veien til politiet.

Belaste et allerede ressurshungrig politi med guttestreker? Makan!

• Liker 3
Skrevet

Lukter jeg rasisme?

Skrevet

Hva har det med saken å gjøre om hun har hund? Tviler på at hunden selv har lagt avføringen sin i en pose og hengt den på døra!

Hahahah, tanken var nok at dersom trådstarter hadde hatt hund, så kunne forklaringen vært at en irritert og smågal nabo muligens tror at hun lar hunden legge fra seg skit her og der uten å plukke opp etter den og dermed har personen klekket ut en hevn om å servere henne bæsj tilbake på egen dør....

• Liker 5
Skrevet

Hva det har med saken å gjøre? Hvis hun har hund kan det godt tenkes at noen av naboene mener hun ikke plukker opp etter den. Ser ihvertfall hundeposer på døren til naboen her som ikke plukker opp etter hunden sin her hver dag. Det holder å spørre om hva det har med saken å gjøre frem til du får svar og deretter evt. trekke spydige beslutninger.

• Liker 1
Skrevet

Hva det har med saken å gjøre? Hvis hun har hund kan det godt tenkes at noen av naboene mener hun ikke plukker opp etter den. Ser ihvertfall hundeposer på døren til naboen her som ikke plukker opp etter hunden sin her hver dag. Det holder å spørre om hva det har med saken å gjøre frem til du får svar og deretter evt. trekke spydige beslutninger.

Jeg mente virkelig ikke å være spydig. Beklager.

Skrevet

Sikker på at det ikke bare er snakk om en lat hundeeier som syntes dørhåndtaket ditt så ut som en søppelkasse?

Første som falt meg inn også.

• Liker 1
Skrevet

Hva politiet angår, er det ikke slik at man kan varsle om hendelser (uten at det er snakk om anmeldelse e.l.) for å få det loggført, slik at det er registrert og kan tas med i betraktning om ting skulle skje senere?

Skrevet

Hei.

hvis du har hund eller katt, så kan det hende naboene dine er lei av at dyret ditt driter der de går.

det kan bety så mye. alt fra morsomheter til hat

Skrevet

hunden min kom seg ut døra en gang og løp til naboen . der la hun fra seg en haug. dette visste jeg ikke. for jeg var over alle andre hauger for å finne henne. hun kom fornøyd hjem, men dagen etter fikk jeg et brev i posten om at hvis hunden min dreit der en gang til, så kom han til å legge dritten i postkassa :fnise: ..

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønner godt at du synes det er ubehagelig, TS. Hadde også tenkt noen tanker om rasisme. Tror ikke jeg hadde gjort så mye med det annet enn å håpe at det ikke gjentok seg.

Dere som snakker om hundeeiere. Ingen normale hundeeiere vil gjøre noe sånt. Ingen normale mennesker i det hele tatt. Jeg bor rett ved der "alle" lufter hundene sine og det eneste jeg merker er en eller annen hundepose i søpla mi pluss det jeg selv må plukke opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...