Gå til innhold

Mannfolk i kamp (Boksing, Fribryting o.l.)

36 stemmer

1. 1. Blir du tent av å se to barskinger slåss?

• Ja, jeg elsker det!!!!!
    • Littegranne
    • Nei, overhode ikke

Fremhevede innlegg

Gjest Denimdream
Skrevet

Tenkte det kunne være artig å se om det er flere som er lik meg her. I denne tråden tar jeg kun for meg arrangerte kamper, slik som boksing og fribryting.

Selv synes jeg det er veldig opphissende å se på. Vet ikke om det er et overvintra gen fra steinalderen eller hva det er, men når jeg f.eks. ser en boksekamp, og ser to veltrente barskinger gyve løs på hverandre, da blir det vanskelig å sitte i ro, for å si det slik. :rodmer:

Flere som har det på samme måten? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, faktisk kan det være litt hot! Jeg har kjæreste, men har heldigvis ikke sett ham sloss enda.. men det er enda hottere om noen sloss for deg, for en GRUNN selvfølgelig :)

Skrevet

Har drevet en del med bryting, får inntrykk av at jenter syntes det er ganske OK.

Skrevet

Tenner ikke på det i det hele tatt. Tenner derimot veldig på å lekesloss med menn. :lur:

• Liker 2
Skrevet

tenner ikke på det i det hele tatt.. tenner ikke på såkalte barskinger..

• Liker 2
Gjest Denimdream
Skrevet
Tenner derimot veldig på å lekesloss med menn. :lur:

Kan være digg det også, ja. :jepp: Spesielt hvis han blir hard underveis.... :sjenert:

Skrevet

Jeg tror min kjære synes det er digg å se på, iallefall. Om vi ser en film med boksescener eller noe tilsvarende, så biter hun seg leppa, ja..... :filer:

Skrevet

På ingen som helst måte. Har forøvrig sett kjæresten slåss, både i ringen og IRL, og ble ikke det spor tent av noen av delene. Tenkte vel noe sånt som "jævla apekatter". Bytter kanal hvis det er boksing på tv.

• Liker 3
Skrevet

Mannen her i hus driver med Kickboksing :D (sier aldri nei takk til å være med på treningene :D)

Skrevet

Som nevnt lenger over, så tenner jeg veldig på å "lekesloss" med menn. Og vi skal gjerne ta litt i!

Skrevet

Som nevnt lenger over, så tenner jeg veldig på å "lekesloss" med menn. Og vi skal gjerne ta litt i!

Bra noen damer liker det og :sjenert:

Skrevet

Skjønner forøvrig ikke helt OPen til TS. Hun setter fribryting og boksing i samme kategori, altså "arrangerte kamper". Fribryting/ pro-wrestling er arrangert / forutbestemt. Boksing er en idrett og (vanligvis) ikke arrangert. Ikke noen big deal, men litt forvirrende.

Skrevet

Hehe

Jeg liker godt å lekesloss med dama, men det leder sjelden til sex. Hun blir såpass opptatt av å vinne at hun ikke kommer i erotikk-modus. Å vinne har hun selvsagt ikke sjans på, så da blir'a litt snurt.

Skrevet

Skjønner forøvrig ikke helt OPen til TS. Hun setter fribryting og boksing i samme kategori, altså "arrangerte kamper". Fribryting/ pro-wrestling er arrangert / forutbestemt. Boksing er en idrett og (vanligvis) ikke arrangert. Ikke noen big deal, men litt forvirrende.

Forhåpentligvis mente TS submission wrestling, grappling og lignende. For det er hot! Driver med BJJ selv, og digger å bryte med typen, for jeg vinner alltid :)

Skrevet

Hehe

Jeg liker godt å lekesloss med dama, men det leder sjelden til sex. Hun blir såpass opptatt av å vinne at hun ikke kommer i erotikk-modus. Å vinne har hun selvsagt ikke sjans på, så da blir'a litt snurt.

Du får bli flinkere til å late som om hun vinner, så kommer hun kanskje i erotikk-modus. Jeg, med mine 165cm og 50 kilo vinner nesten alltid over kjæresten på 1.90. Merkelig det der. ;)

• Liker 1
Gjest Denimdream
Skrevet

Mulig jeg ordla meg litt feil, har ikke så mye peiling egentlig, jeg bare liker det jeg ser. :gjeiper:

Men det jeg mener er slåssing som foregår innenfor en ring med regler, og ikke ute på gata en lørdag kveld, f.eks! ;)

Skrevet

Du får bli flinkere til å late som om hun vinner, så kommer hun kanskje i erotikk-modus. Jeg, med mine 165cm og 50 kilo vinner nesten alltid over kjæresten på 1.90. Merkelig det der. ;)

Hehe

Jeg er desverre grusomt kompetitiv og har vel aldri med vilje latt kjæresten vinne noe, om det så er scrabble, lekeslossing eller trivial pursuit.

Skrevet

Forhåpentligvis mente TS submission wrestling, grappling og lignende. For det er hot! Driver med BJJ selv, og digger å bryte med typen, for jeg vinner alltid :)

Frontline?

Gjest frøken am
Skrevet

Tjaaa ... får litt mer neandertalersmak i kjeften, for å si det sånn.

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg kan synes det er litt opphissende å se på av og til, kommer helt an på dagsform.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...