Gjest Gjest Skrevet 10. november 2011 #1 Skrevet 10. november 2011 Når jeg bøyer meg fremover får jeg skikkelig vondt i høyre mageregion. Jeg kjenner ingen smerte når jeg klemmer der eller hoster, kun når jeg bøyer meg. Bør jeg være bekymret? Hypokonderen.
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 10. november 2011 #2 Skrevet 10. november 2011 Kan du ikke bare ta kontakt med legen da?
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2011 #3 Skrevet 10. november 2011 Kan du ikke bare ta kontakt med legen da? Det utrolig teite er at dette kom idag,ett par timer etter at jeg hadde vært hos legen. Men ok, tenkte bare å forhøre meg litt her.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #4 Skrevet 10. november 2011 Så sant det ikke gjør veldig vondt så ville jeg ha ventet noen dager å sett om det ga seg. Det er leveren som ligger på høyre side rett under ribbeina. Ofte er smerter som kommer når vi beveger oss muskelsmerter og ufarlig.
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2011 #5 Skrevet 10. november 2011 Så sant det ikke gjør veldig vondt så ville jeg ha ventet noen dager å sett om det ga seg. Det er leveren som ligger på høyre side rett under ribbeina. Ofte er smerter som kommer når vi beveger oss muskelsmerter og ufarlig. det er veldig vondt å bøye seg men jeg kjenner det ikke ellers. Smerten ligger lengre ned enn leveren tror jeg for den er lokalisert under navlenivået. Ser det an noen dager Takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #6 Skrevet 10. november 2011 Er du dame? Hvis du er dame, hvor i syklusen er du? Kan det være eggløsning? Det kan nemlig gi stikkende smerter, spesielt når man beveger/bøyer seg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå