Gå til innhold

Hender det at....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hender det at du sier ting som er ment som en spør, men så er det ingen som syns det er morsomt og du bare angrer på hva du har sagt i år og dager, selv om de som var der sikkert har glemt hendelsen. :sjenert:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja!

:tristbla:

• Liker 3
Skrevet

JA!

jeg har jo selvfølgelig en sånn hukommelse som husker samtaler og ting jeg har sagt for maaange år siden, som jeg stadig tar meg selv i å tenke på. jeg får dem liksom ikke ut av hodet, selvom det bare var noen filleting.

Skrevet

Så det er ikke bare meg? Jeg husker alle teite ting jeg har sagt og gjort helt fra barndommen. Noen ganger får jeg lyst å slå meg i hodet for å prøve å glemme alt. :ninja:

Skrevet

Så det er ikke bare meg? Jeg husker alle teite ting jeg har sagt og gjort helt fra barndommen. Noen ganger får jeg lyst å slå meg i hodet for å prøve å glemme alt. :ninja:

hehe, samme her faktisk :P men har bare lært meg å leve med det. dukker opp uansett hva jeg gjør :P

Gjest Badedrakt
Skrevet

Ja, som noen andre over meg her så kan jeg huske sånne ting helt fra barndommen.

Det er ikke alltid like gøy nei :fnise:

Skrevet

Ja, jeg tenker ofte på ting jeg har gjort og sagt, det er som regel sånt som kverner rundt i hue mitt hele tiden, og gjør at jeg ikke slapper av blant andre mennesker, og skaper dumme tanker når jeg er aleine.

Jeg prøver å styre unna de tankene når jeg er aleine, for jeg vet at det gjør det hele verre. Jeg sier bare til meg selv at ingen brydde seg om det, ingen tenkte noe over det osv osv, og jeg vet også at jeg egentlig har rett, men jeg føler meg alltid dum uansett. Hurra for god selvtillit :P

Skrevet

Haha, ja!

Og hvis noen sier noe og jeg ikke kommer på noe bra comeback, da kan jeg tenke på det kjempe lenge. Og plutselig kommer jeg på noe helt genialt jeg skulle ha svart, men da er det jo for seint!

Kan ikke prikke vedkomne på skulderen og bare: "Du? Angående det du sa forrige dagen.." :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Godt å se at det ikke bare er meg det gjelder, trodde en stund jeg var riv ruskende gal.

Skrevet

Det aller verste er når det har skjedd på fylla, og det er sånn vaaagt at jeg har sagt noe kjempeteit. Det SVIR inni hodet!

Skrevet

Det aller verste er når det har skjedd på fylla, og det er sånn vaaagt at jeg har sagt noe kjempeteit. Det SVIR inni hodet!

Men da har jo du en "unnskyldning". Fylla har skylda som de sier. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...