Gå til innhold

Hår i rompa

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Jeg er et hukjønn i midten av tjueårene. Jeg har barbert meg nedentil jevnlig i flere år nå. Problemet nå er at jo mer jeg har barbert, jo lenger bak har jeg vært nødt til å shave. Altså, håret har begynt å gro godt i rompa! :oops: Det vokser fra musa og bakover mot rompehullet, og brer seg litt ut mot skinkene. Jeg har jo barbert baki der, men det er så stygt og ubehagelig når det holder på å gro ut.

En periode brukte jeg hårfjerningskrem, men det var like ille som barbering og problemet økte.

Heldigvis er ikke håret helt svart.

Jeg blir kvalm av meg selv! Er det noe jeg kan gjøre, bortsett fra å barbere?

Dette er vel ikke normalt? Jeg trodde bare gutter hadde hår der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seriøst? :o

Er det virkelig noen som barberer seg i rompa?

Jeg har visst gått glipp av noe!

Jeg har også litt hår i baken, trodde det var normalt jeg..... :-?

Uansett, så plager det ikke meg.

Ingen har no' i rassen min å gjøre! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hår i og nær baken er helt normalt, det.

Selv fjerner jeg det også med jevne mellomrom. Selv om typen ikke har noe i stumpen å gjøre, så fjerner jeg det. Det er ikke gøy med hår i eller i nærheten av maten. :ler: Neida.. Fjerner det vel egentlig fordi jeg ikke synes noe om det. Ingenting er så ekkelt som når jeg oppdager at et laaaangt hår fra hodet har gått i eksil i rumpesprekken, og tatt cover inne i mellom hårene der. Rart hvordan hårstrå til stadighet finner nye skjulesteder. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hår i rompa er ekkelt. Barbert rompe er ekkelt. Noen som har prøvd å vokse??   :o

Ja, og med veldig godt resultat! Etterveksten kommer jo ikke før etter noen uker, og det som kommer da er helt mykt og bløtt....Ikke sånne stive skjeggstubber....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og med veldig godt resultat! Etterveksten kommer jo ikke før etter noen uker, og det som kommer da er helt mykt og bløtt....Ikke sånne stive skjeggstubber....

:o :o :o

Det må da ha vært sinnsykt vondt?!?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nope! Det er en sterk overdrivelse at dette skal være så vondt....etter min mening! Kan tenke meg utallige ting som er mye vondere....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en klinikk? Hvordan gjør du det da? Legger deg ned med rompa i været? Og på hvilken måte forhører man seg om klinikker som utfører dette? Nå ble jeg litt nysgjerrig her. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du bor i Oslo-området kan jeg sende deg navn, adresse og telefonnummer til den jeg bruker på PM hvis du er interessert.

Det foregår på den måten at du tar av deg nedentil og legger deg på en benk. Hun smører på varm voks og river det hurtig av...Dette høres mye mer skremmende ut enn det det er...Tro meg! Du bestemmer selv hvor mye du vil ta bort. Selv pleier jeg å la det være igjen en liten dusk på venusberget. Syns det er finest. Når hun fjerner hårene alle bakerst, det må du forreste gi beskjed om...at du ønsker å få fjernet alt....løfter du bare opp baken sånn at hun kommer til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det vet jeg ikke.....muligens i Trondheim....Er ikke så veldig mange som gjør dette i Norge enda. Du får søke på hudpleieklinikker i Trøndelag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Har selv litt hår i rumpa, men jeg tar den i samme slengen med høvel da jeg barberer med nedentil. (i dusjen)

Tror det hadde vært meget uvant om jeg skulle latt det gro..Har barbert rumpa helt siden jeg begynte å barbere meg. (ca.15år)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Det foregår på den måten at du tar av deg nedentil og legger deg på en benk. Hun smører på varm voks og river det hurtig av...Dette høres mye mer skremmende ut enn det det er...Tro meg! Du bestemmer selv hvor mye du vil ta bort. Selv pleier jeg å la det være igjen en liten dusk på venusberget. Syns det er finest. Når hun fjerner hårene alle bakerst' date=' det må du forreste gi beskjed om...at du ønsker å få fjernet alt....løfter du bare opp baken sånn at hun kommer til.[/quote']

Tenk for en møkkajobb....!!!!! Vet jeg hva jeg IKKE skal bli... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst??? Voksing av rumpehår??? Zjelden jeg gaper foran skjermen, men haka havna langt ned no ja.....Har livlig fantasi, og får veldig levende bilder i hodet mitt av ei dame som ligger skrevende med rumpa til værs.....ikke pent....tror jeg beholder rumpehårene mine i fred jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møkkajobb??? Du passer seff på å være helt ren før du får en sånn behandling. Dessuten bruker hun hansker. Hun er hudterapeut og aromaterapeut og utfører alt som har med hudbehandling å gjøre i tillegg til massasje og det meste en skjønnhetssalong har å by på.

Jøsses!!! Syns du dette var så hakeslepp-produserende lesning....Da har du ikke lest mye.... :ler: Man ligger ikke på magen og fjerner håret, man bare løfter på baken, så går det så fint så. Det er veldig fort gjort! Det er faktisk like mange menn som får voksbehandling der. Og det gjelder folk i alle aldre...bortsett fra de aller eldste. De har visst ikke begynt å frekventere den type behandling.....foreløpig!!! :wink:

Tror faktisk det er en rimelig lukrativ jobb ettersom det ikke er så mange i landet som gjør dette foreløpig. Hun har haugevis av kunder, og det har jeg faktisk bidratt til ettersom jeg anbefaler henne på det varmeste til alle som er interessert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...