Gå til innhold

Oslo

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tittelen sier vel sitt :) Så langt har jeg kommet fram til:

- Operaen

- Frognerparken

- Slottet og Karl Johan

- Aker Brygge

- Grunerløkka og omegn

Har dere flere forslag? Vi har hele fredag, lørdag og litt av søndag. Tviler på vi gidder å besøke museumer, men ellers er jeg åpen for alt. Trenger også forslag til koselige kafeer på Grunerløkka, da jeg ikke er særlig kjent der :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nobel Fredssenter?

Skrevet

Søndag på Blå!

Ut på Youngstorget

På Grunerløkka synes jeg Ryes er ganske spesielt og morsomt med god stemning. Det kommer jo litt an på hva man liker.. En del av stedene har blitt litt ødelagt, er liksom ikke det samme som før.

Skrevet

Folkemuseet, Bygdøy.

Vikingskipene, Bygdøy.

Akershus Festning.

Spøkelsesvandring, om det er noe mer i år :)

Skrevet

Kjøp milkshake på Nighthawk Diner. Ligger ved Birkelunden.

Ellers synes jeg jo at teknisk museum burde være med på den listen, men hvis du ikke vil på museer, er du vel ikke enig.

Skrevet (endret)

Stemmer også for teknisk museum!

Og så synes jeg dere burde stikke innom Elm Street før det stenger, såfremt dere liker rock, da.

Edit: før det legger ned, altså.

Endret av Scaramouche-
Skrevet

Stemmer også for teknisk museum!

Og så synes jeg dere burde stikke innom Elm Street før det stenger, såfremt dere liker rock, da.

Edit: før det legger ned, altså.

Skal de legges ned? Når?

Skrevet

:skratte:

Hvorfor er det morsomt? Det er jo det klart kuleste, mest moderne og interaktive museet i byen.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Skal de legges ned? Når?

Nyttårsaften er siste kveld, men det finnes bare 150 billetter eller noe sånt. Backstreet Girls skal spille hele Party On Elm Street.

Men de åpner igjen, da! En eller annen plass, en eller annen gang.

Endret av Scaramouche-
Gjest Nuppdupp
Skrevet

Nyttårsaften er siste kveld, men det finnes bare 150 billetter eller noe sånt. Backstreet Girls skal spille hele Party On Elm Street.

Men de åpner igjen, da! En eller annen plass, en eller annen gang.

ja, det sier de hvert år, men det skjer ikke så lenge han som eier bygningen ikke skal gjøre noe akkurat der

Gjest Nuppdupp
Skrevet

https://www.facebook.com/event.php?eid=236549746398739

Bygården skal rives, blir vel litt vanskelig å holde på da? Eller har de sagt det skal rives før også?

ja, de har sagt at den skal rives i 2-3 år nå hehe. kan hende han som eieren av bygningen er tafatt :gjeiper: elm har også sagt hvert år at de skal legge ned. om det er alvorlig denne gangen kan jo hende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...