Gå til innhold

Ved nakkeprolaps og/eller nakkesleng

Fremhevede innlegg

Skrevet

Opplever et merkelig fenomen jeg lurer på om er vanlig.

Sliter med veldig mye nakkesmerter. Stikker, lyner, er mye svimmel og uvel, nummen og prikker i nakke og opp i ansiktet.

Legen misstenker nakkeprolaps eller nakkeslengskade, muligens kan nerver være i klem.

Ble sendt til MR, men har ikke fått resultatet ennå.

Når jeg har disse smertene føles hodet veldig varmt. Føles ut som det koker og er feber.

Men måler jeg kroppstemperaturen er den normalt ut fra hva som er normalt hos meg (Har normaltemperatur på 35.5-36.5)

Er dette noe som andre med nakkesleng eller prolaps opplever ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Opplever et merkelig fenomen jeg lurer på om er vanlig.

Sliter med veldig mye nakkesmerter. Stikker, lyner, er mye svimmel og uvel, nummen og prikker i nakke og opp i ansiktet.

Legen misstenker nakkeprolaps eller nakkeslengskade, muligens kan nerver være i klem.

Ble sendt til MR, men har ikke fått resultatet ennå.

Når jeg har disse smertene føles hodet veldig varmt. Føles ut som det koker og er feber.

Men måler jeg kroppstemperaturen er den normalt ut fra hva som er normalt hos meg (Har normaltemperatur på 35.5-36.5)

Er dette noe som andre med nakkesleng eller prolaps opplever ?

Jeg har også mye trøbbel med nakken- og opplever akkurat det samme som deg. Kjennes ut som det koker ... :/ Dette kan skje selv om jeg er så kald at jeg hakker tenner.. Det er i hvertfall skikkelig ubehagelig :(

Kommer helt ann på virker det som. Jeg har ikke prolaps eller nerver i klem (selv om vi tror det er litt dårlig plass til nervene inni der..). Men- symptomene mine kan ligne på whiplash..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...