AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #1 Skrevet 10. november 2011 Jeg har en føflekk ved siden av vaginaen. Ikke på kjønnsleppa, men forbi der igjen. Jeg hater den! Kjæresten min sier han ikke bryr seg om den, men jeg gremmes over underlivet mitt. Den er en halv centimeter i diameter, så den er ikke liten heller. Noen som har erfaring med fjerning av føflekker? bl.a der nede? Noen som vet hvor lenge det skal gro(med tanke på sex for eksempel)???
Gjest Gjest Skrevet 10. november 2011 #2 Skrevet 10. november 2011 Jeg har en føflekk på den ene yttre kjønnsleppa som er ganse stor står litt ut også.. sikkert rundt sånn halv cm i bredden.. Aldri tenkt over at det skulle vært noe problem... Aldri fått noen negative kommentarer pga det heller.. Men vis det virkelig er et så stort problem for deg foreslår jeg at du kontakter legen dn for en time. Hun kan nok gi deg svar på dette... Jeg ville trodd at det ville vært lurt å vente med sex en stund etter at man hadde fjernet føflekken pga sjangse for infeksjon.. men aner som sagt ikke..
ssecret Skrevet 10. november 2011 #3 Skrevet 10. november 2011 (endret) men tror du legen i det hele tatt ville fjernet den? Den er ikke fysisk plagsom. Fjerner leger føflekker som man bare ikke liker, eller må man betale mye på en klinikk da? noen som vet?? Edit: skrivefeil Endret 10. november 2011 av ssecret
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #4 Skrevet 10. november 2011 men tror du legen i det hele tatt ville fjernet den? Den er ikke fysisk plagsom. Fjerner leger føflekker som man bare ikke liker, eller må man betale mye på en klinikk da? noen som vet?? Edit: skrivefeil Det kan hende de gjør det, det avhenger nok litt av hvilken lege du går til. Jeg fjerna en av mine hos fastlegen, fordi den var i veien. Jeg fikk samtidig fjerna en annen en, bare fordi jeg ville det.
Gjest Flekki Skrevet 11. november 2011 #5 Skrevet 11. november 2011 Jeg hadde en stooor rett ved skjeden. Brant den vekk hos gynokologen min
Obelix Skrevet 11. november 2011 #6 Skrevet 11. november 2011 Er vel ikke noe problem å ha den der nede... Om du da ikke til stadighet må rette på typen fordi han driver på med "feil knott"..
challenger Skrevet 11. november 2011 #7 Skrevet 11. november 2011 men tror du legen i det hele tatt ville fjernet den? Den er ikke fysisk plagsom. Fjerner leger føflekker som man bare ikke liker, eller må man betale mye på en klinikk da? noen som vet?? Edit: skrivefeil Ja de fjerner stort sett det du ber dem om, så lenge det ikke er stor fare for komplikasjoner osv. Og siden det er noe hun "plages" med er det vel god nok grunn. Jeg fikk fjerna en føflekk fordi jeg synes den var mistenksom, men han sa den ikke var det men at han skulle fjerne den uansett hvis det var det jeg ville:)
AnonymBruker Skrevet 12. november 2011 #8 Skrevet 12. november 2011 TS her. Takk for svar! Hvor mye betalte dere for å gjerne føflekk? Betalte dere for hver føflekk?
Gjest Eurodice Skrevet 13. november 2011 #9 Skrevet 13. november 2011 Jeg hadde en ganske stor føflekk på venusberget. Den hadde alltid vært helt flat, men den begynte å vokse, så det var ubehagelig å komme borti den, blødde lett. Jeg fikk operert den hos fastlegen min. Jeg fikk noen bedøvende sprøytestikk, så skar han den bort og sydde med tre sting. Han la på bandasje som skulle sitte på en ukes tid. Samtidig skulle stingene fjernes. Etter det skulle jeg ha på vanlig plaster noen dager. Jeg skulle ikke dusje så lenge bandasjen satt på, før såret var grodd. Det kan godt hende det ble sagt noe om sex, det husker jeg ikke. Uansett var ikke det noe problem, for jeg hadde ingen i "kikkerten" på den tiden.
Gjest Eurodice Skrevet 13. november 2011 #10 Skrevet 13. november 2011 (endret) Dobbeltpost Endret 13. november 2011 av Belladonna
challenger Skrevet 13. november 2011 #11 Skrevet 13. november 2011 (endret) TS her. Takk for svar! Hvor mye betalte dere for å gjerne føflekk? Betalte dere for hver føflekk? Betaler kun for en dobbel legetime. For det tar litt lenger tid enn en vanlig time(må vente litt på at bedøvelsen skal virke), derfor må man betale for 2. Ikke noe ekstra for fjerning av føflekk. Edit: Du må ikke betale mer for å fjerne 2 stk nei. Jeg gjorde det på en sånn dobbeltime uten ekstra kostnad. Endret 13. november 2011 av challenger
hulaboer Skrevet 13. november 2011 #12 Skrevet 13. november 2011 men tror du legen i det hele tatt ville fjernet den? Den er ikke fysisk plagsom. Fjerner leger føflekker som man bare ikke liker, eller må man betale mye på en klinikk da? noen som vet?? Fastlegen fjerner da føflekker hvis man vil det?
ssecret Skrevet 13. november 2011 #13 Skrevet 13. november 2011 Fastlegen fjerner da føflekker hvis man vil det? Det var det jeg spurte om ja
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå