Gå til innhold

Sleivspark om psykologiske tenester

Fremhevede innlegg

Skrevet

Folk flest er for raske å trekke beslutninger å komme med sleivspark ang. psykiatriske tenester/sykehus.

SPESIELT innleggelse.

Selv den mest normale person kan ha vert tvangsinnlagt. Jeg var vitne til en situasjon her om dagen hvor det ble diskutert, og konkludert med at kun riv ruskende gærne personer kan kommet dit. Uvitende om at personen de kjenner godt har vert inne 2 ganger og går på medisin til tider.

Det er noe sant i det, men hallo, vet ikke vi mer i dag? Bør vi ikke passe oss mer?

Nei, jeg ble ikke støtt av den, men provusert.

Hva tenker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man må være veldig forsiktig når man snakker om psykiatriske tenester/sykehus. Psykiske vansker er lette å gjemme, og selv den sterkest kan ha møtt veggen og hatt behov for hjelp. Det er helt klart lov til å bli både støtt og provosert, og man skal bestandig passe tungen sin ang slike ting.

Skrevet

Man må være veldig forsiktig når man snakker om psykiatriske tenester/sykehus. Psykiske vansker er lette å gjemme, og selv den sterkest kan ha møtt veggen og hatt behov for hjelp. Det er helt klart lov til å bli både støtt og provosert, og man skal bestandig passe tungen sin ang slike ting.

Jeg skrev litt fort her. Mente om de som benytter psykiatriske tenester. Men, dere skjønner :)

Jeg har aldri tenkt ordentlig over det, før jeg "var med" i diskusjonen her om dagen. Faktisk hvor lite beviste vi er. Jeg tenkte stort sett det samme, før jeg var innestengt med psykiatere selv.

Det er snakk om ei dame på snart 30 år som kom med utspillet.. Ja, det ble litt stille, men det ble konkludert med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...