Gjest Gjest Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 mål kunne ta Armhevninger jeg klare så så vit planken akkurat nå. styrke trening anen hver dag på trenings maskiner mosjons trening hver dag i 24 munter så kommer sykle 4 timer en dag i uken. hvordan ser det ut.
Gjest Gjest Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 kondisons trenigen er 89 cm rundt midjen så tviler jeg på at jeg hvile nådd måle uten miste fett på kroppen når jeg er kvinne
Gjest Daenerys Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 Begynn med å ta armhevinger på knærne, når du klarer en del repetisjoner av det kan du prøve med strake bein Forstår ikke helt at du må miste fett for å klare å ta armhevinger, det er absolutt ikke nødvendig. Du trenger bare mer muskler, og det får du ved å øve på det du skal kunne.
Wildy Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 Begynn med armhevninger på knærne. Når du klarer fem-seks stykker eller så, begynne med en (!) strak. Det gjør du i en uke, neste uke tar du to. Uken etter tre. Osv osv.uføre alle sakte og kontrolert; ikke noe jusk på vei opp eller ned. Det er utrolig hvor fort man faktisk blir sterkere om man trener jevnt! Jeg startet ett år med en armhevning hver dag i første uke på januer. Og fortsatte med en mer hver uke. Holdt til et godt stykke utover året, og tok tilslutt 35 strak armhevninger uten å streve veldig mye. Har ikke trent så mye armhevninger etterpå, men tar fortsatt uten problemer tyve strake.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå