*Sinnataggen* Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 det er mange forskjellige tråder som tar opp dette på en eller annen form. det som hele tiden går igjen er alle dem som blir provosert når noen skriver om innvandrere utlendinger, og kjører dette sammen med voldtekter. nå er det ofte menn som skriver innlegg som det, fordi dem er så sinte på hva som skjer i samfunnet, gjerne fordi dem har jenter dem er gla i, kjenner noen som er blitt voldtatt, eller er redd for at andre skal bli det. svarene kommer ofte fra kvinner, og dem er alt annet enn positive så lenge man et eller annet sted i teksten kan klare å finne en smule som kan minne om feile meninger, overdrevent syn eller noe som KAN tolkes som rasisme selv om det ikke er ment slik. dette gjør til at jeg ikke orker å lese så mange fler av slike tråder. Jeg har lenge tenkt på dere kvinner, og skulle ønske det var en måte å få bukt med dette på. jeg har kjente og kjære jeg ikke vil skal oppleve slik, og jeg synes synd på alle dem som har gjort det. men flere av dere jenter er mer opptatt av å kunne gjøre akkurat hva dere vil når dere vil, og alt for opptatt til å være både rasisme politi, menneskerettighetsdomstol og rettferdighetsengler, ENN å lære dere å ta forhåndsregler, å se på grunner og tiltak. Jeg håper at voldtektsbølgen og andre ting forsvinner, og at dere atter kan føle dere trygge både hjemme og på gaten. Men det ser ikke ut til å skje med det første. så dere får fortsette med å være rasisme politi, menneskerettighetsdomstol og rettferdighetsengler, og håpe noen andre enn dere klarer å finne en løsning på dette siden dere er opptatt med alt annet. 2
*Sinnataggen* Skrevet 10. november 2011 Forfatter #3 Skrevet 10. november 2011 (endret) Feilpost. Endret 10. november 2011 av solosuper10
AnonymBruker Skrevet 11. november 2011 #5 Skrevet 11. november 2011 dette er faktisk sant. Jeg også har tenkt samme tanken.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå