Gå til innhold

All inclusive

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med all inclusive ?? Vi vurderer å bestille det til cran canaria ferien vår i vinter, men har hørt at man må ha ganske høy stjerne på hotellet osv. for at maten skal vere god.. ?

Kan man for eksempel få mat bringet til rommet, sånn at vi kan spise middag på terassen mens babyen vår sover inne på rommet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på all inclusive i høstferien. Dette var et 5stjerners hotell da. Og jeg anbefaler det til de grader. Det var helt fantastisk, og sinnsykt god mat. På det hoteller vi var på, tror jeg nok ikke vi kunne få bestilt maten opp på rommet.

• Liker 1
Skrevet

All inclusive er veldig greit til sitt bruk. Om dere ønsker en uke eller to med fullstendig avslapping, ingen stress, ingen bekymring så funker det. Men som du selv sier bør dere velge et hotell med bra standard og mange restauranter å velge mellom, ellers kan det bli veldig ensformig og kjedelig. Dere bør heller ikke se bare på restaurantene, men også på hvilke andre tilbud hotellet har og som er inkludert. Tror ikke det er så vanlig å få maten fraktet på rommet inkludert i prisen, men finnes sikkert noen som gjør det også.

Skrevet

Får ikke maten på rommet på vanlige charterhotell ihvertfall. Maten var god, eller, grei. Anbefaler det dog IKKE.

Om dere bestemmer dere for å dra ut en tur og se dere om, så er det utrolig upraktisk å måtte tilbake til hotellet igjen. Det fører til at dere kjøper ekstra ute, og da blir det dyrt til sammen.. Vi opplevde det begrensende. Reiste også med baby (10 mnd).

Skrevet

Vi bodde på all inclusive i tre uker på et femstjernes hotell i Side, Tyrkia. For å si det sånn: det er den flotteste og fineste ferien jeg noensinne har hatt! Helt fantastisk rett og slett.

Man kan være veldig heldige og veldig uhelidge, derfor ville jeg aldri valgt all inclusive på noe annet enn over 4-stjernes hotell. Vi bodde på et flott annlegg, hvor absolutt alt var inkludert. Vi hadde 3 vanlige restauranter (1 biffrestaurant, 1 tyrkisk restaurant og 1 fiskerestaurant) + buffét å velge mellom til middag, buffét eller strandbar til lunsj og buffét til frokost.

Vi valgte alltid bufféten fordi den var så sinnsykt variert, og den ble skiftet ut hver eneste dag. Det var alt fra tyrkiske retter til pommes frites, det var helt fantastisk rett og slett. De hadde egne "koner" som satt og lagde tyrkiske retter mens du sto og så på, og dessertbordet var jo helt, ja, det går ikke an å beskrive det en gang.

Så man kan få en fantastisk opplevelse, men så bodde vi også på et supert hotell. I tillegg til mat, så var all drikke inkludert, dvs alkohol, mineralvann, vann osv. De brukte ordentlige merkevarer på mineralvannet, mens alkoholen var lokale. Og det var helt greit, ingen av oss led noen nød. Det var en bar som var åpen hele døgnet, hvor man kunne gå og hente seg drikke når som helst.

Ellers var håndklær inkludert, i tillegg til is, kaker (var egen café som serverte søtsaker) og at de serverte deg når du lå på stranda.

Vi reiste forøvrig charter gjennom Ving, og vi kommer definitivt å gjøre det igjen!

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 1
Skrevet

Hva måtte dere betale, Yvonne?

Skrevet

Har hatt det to ganger i Egypt, og begge ganger var det helt ok totalt sett. Ofte kjip lunsj, ok frokost og god middag. Var mer variasjon på Nilencruise enn på hotell, og helt sykt variert dessertbord.

Skrevet

Hva måtte dere betale, Yvonne?

Betalte til sammen 27000 kr for tre uker. Bodde på dette hotellet.

Mvh Yvonne :heiajente:

Gjest Bomullsdott
Skrevet

Var på All Inclusive-hotell på Kos i Hellas i sommer.

Dårlig erfaring med det. Men jeg tror opplegget er veldig bra om du kommer til riktig hotell, men vi var uheldig med hotellet vårt. Jeg tror det varierer veldig fra sted til sted.

Til middagen fikk vi ikke så mye drikke som vi ønsket. Kelknerne ble sure om vi spurte om mer, og de var veldig utilgjengelige under hele middagen, så det var vanskelig å få mer. Vi kunne heller ikke forsyne oss med drikke selv. Dette var et skikkelig minus, og vi satt flere ganger og tørstet under middagen. Jeg trodde All Inclusive betydde at man kunne både drikke og spise så mye man ønsket?

Maten var god, ikke noe å klage på der.

Jeg likte dog ikke alle tidene for spising. Frokosten stengte klokken ni, og det var mange timer til lunsj. Ni er kanskje sent for noen, men i min familie liker vi enkelte dager å sove lenge. Vi følte oss litt snurt da vi gikk ned og måtte vente til lunsj med å spise.

Skuffelse.

Skrevet

Vi var på all inclusive på Gran Canaria for et par år tilbake og bodde på ClubHotel RIU Vistamar.

Dette er et hotell som ligger i Amadores og vi var kjempefornøyd både med hotellet og maten.

Eneste minuset var trege heiser.

Vi kommer nok til å reise tilbake til dette hotellet igjen.

Skrevet

All inclusive annbefales på det sterkeste!! fantastisk

• 3 uker senere...
Skrevet

Nazar.no anbefales på det sterkeste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...