Gå til innhold

"Bråkete" høyhælte sko


beige

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg nye høyhælte sko, men de lager så høy og skarp lyd når jeg går med de.

Er det mulig og klistre noe under skohælen for og dempe lyden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vet ikke helt om det funker, men jeg vet mange bruker dekk klister under pensko for å få de til å sitte bedre på gulvet... slik at de ikke blir så glatte altså :) Kan jo hende det demper noe av lyden? :vetikke:

Ellers tenkte jeg på møbelknotter men det kan nok bli farlig glatt på parkettgulv o.l :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke helt om det funker, men jeg vet mange bruker dekk klister under pensko for å få de til å sitte bedre på gulvet... slik at de ikke blir så glatte altså :) Kan jo hende det demper noe av lyden? :vetikke:

Ellers tenkte jeg på møbelknotter men det kan nok bli farlig glatt på parkettgulv o.l :fnise:

Har vært inne på tanken om møbelknotter jeg også, men som du sier, det kan bli glatt :)

Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte noe på skobutikken som skal hindre skoene i å gli på glatte underlag. Det er et veldig tynt og riflete, kan nesten minne bittelitt om sandpapir, klistremerke ( mangel på bedre ord ) som man klistrer på under skoen. Jeg synes det har dempet pumpsene mine veldig i allefall, lager nesten ikke lyd lenger. Før kunne alle høre meg, jeg kunne like godt gått med bjelle ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte noe på skobutikken som skal hindre skoene i å gli på glatte underlag. Det er et veldig tynt og riflete, kan nesten minne bittelitt om sandpapir, klistremerke ( mangel på bedre ord ) som man klistrer på under skoen. Jeg synes det har dempet pumpsene mine veldig i allefall, lager nesten ikke lyd lenger. Før kunne alle høre meg, jeg kunne like godt gått med bjelle ;)

nice! det skal jeg prøve, tusen takk for bra tips!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er flaut synes jeg... :sjenert: Elsker rågummisåler som ikke bråker. For det er masse store bygg med bare fliser eller stein og det jooomer/dundrer når jeg haster forbi... :lur:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å ta på meg skoa, gå utenfor huset og skrape hælen eller underkanten litt i asfalten slik at det blir mer slitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at klikking fra hæler er sexy, men disse hælene er ganske breie, så d blir så MYE lyd :)

Tusen takk for mange gode tips !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt hva som ble gjort, men da tuppen på hælene mine ble ødelagt tok jeg den med til skomaker, og nå klikker den nesten ikke lenger. Jeg tror tuppen ble byttet ut med noe i gummi eller noe. Det er vel bare å ta turen til en skomaker og høre, jeg tipper det er ganske vanlig :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...