Gå til innhold

Hvordan mistet du jomfrudommen din?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, overskriften sier vel det meste. Hvordan mistet du jomfrudommen din?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde sex :jepp:

Tenkte jeg og. :fnise:

Skrevet

Hadde samleie med ei jevnaldrende jente.

Gjest Dunderungen
Skrevet

Mistet jomfrudommen min da jeg var 15, med en fyr jeg fant tiltrekkende. Et lite press, da alle mine venner hadde hatt sex, til og med min beste venninne som var 2 år mindre enn meg. Da måtte jeg få det overstått. Det var en ettermiddag, på et hybel hus. Kompisene hans stod utenfor å prøvde å se gjennom vinduet og lyttet ved døra, mens noen prøvde å få lydopptak..

For noen snørr unger altså..

Ser nå at jeg gjerne kunne ventet 1 år til, da hadde jeg mistet den til eksen min, som jeg var forelsket i på den tiden.

Skrevet

Mistet jomfrudommen min da jeg var 15, med en fyr jeg fant tiltrekkende. Et lite press, da alle mine venner hadde hatt sex, til og med min beste venninne som var 2 år mindre enn meg. Da måtte jeg få det overstått. Det var en ettermiddag, på et hybel hus. Kompisene hans stod utenfor å prøvde å se gjennom vinduet og lyttet ved døra, mens noen prøvde å få lydopptak..

For noen snørr unger altså..

Ser nå at jeg gjerne kunne ventet 1 år til, da hadde jeg mistet den til eksen min, som jeg var forelsket i på den tiden.

Det var mer denne typen svar jeg håpet på!

Personlig mistet jeg den med en gutt som var like gammel som meg. Vi bestemte oss for å gjøre det da vi reiste på skoletur siste året på ungdomsskolen. Var litt kleint da ei venninne av meg pluss tre gutter kom inn på lugaren vi brukte på båten. Haha, heldigvis var ingen av oss helt nakne enda.

-TS

• Liker 1
Gjest "gjest"
Skrevet

Hvordan?

Jo altså, på den vanlige måten, med kuk i fitte.

Gjest Dunderungen
Skrevet

Hvordan?

Jo altså, på den vanlige måten, med kuk i fitte.

Greit, vi har fått med oss at setningen var feil formulert. Moving on.

Skrevet

Med en flørt mistet jeg møydommen min. For ca. 1 år siden. Skulle ønsket jeg ventet en måned lengre, for da hadde min nåværende kjæreste vært den heldige.. :rodmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...