AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Hei! Jeg vet det allerede finnes mange tråder om dette emnet, men orket ikke lese alt. Så: i de siste ukene har jeg lagt merke til at jeg får mye mer utflod (unnskyld detaljer) ved anstrengelse, typ kondisjonstrening som løping. Ellers er ikke utfloden så uttalt, er liksom ved anstrengelse da. Andre som opplever det samme? Takknemlig for svar
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 Ja.... Min egen teori er at musklene arbeider ekstra hardt, også der nede, så driver de utfloden nedover og den havner i trusa. Men bruker du også P-piller? Jeg bruker p-piller, og da er det mer utflod.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 Hmm, ja, bruker p-piller. Men de har jeg brukt en stund da.. Men veldig greit å vite at flere opplever dette! Har du hatt det sånn lenge? Hos meg startet det for to uker siden ca. Er så irriterende å føles så våt og klam under trening når man må bruke innlegg... *æsj* Takk for svar forresten
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 Ja, jeg har alltid hatt det sånn, føles det som Men jeg har alltid vært veldig aktiv av meg, så jeg er liksom vant med dette. De få periodene jeg ikke har vært aktiv merker jeg at det er litt mindre utflod.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #5 Skrevet 9. november 2011 Det er nok fordi du bruker bukmuskler og skjedemuskler som presser det nedover.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #6 Skrevet 9. november 2011 Ahaaaaa... så jeg kan ikke forvente like stor mengde hele tiden altså? Var lei kroppen begynte å legge opp til noe jeg nå, så jeg må bruke innlegg hele tiden. Men om det bare gjelder på treningene skal jeg nok komme meg gjennom det ja
Minya Skrevet 11. november 2011 #7 Skrevet 11. november 2011 (endret) Når du trener, aktiveres økt blodtilførsel til hele kroppen, da også til kjønnsleppene på samme måte som når du blir opphisset, dette fører igjen til økt utflod. Det er helt vanlig og normalt Det er også en sjanse til å ha seg litt med kjæresten (hvis du har en), da du gjerne er oppkvikket og klar for en runde i senga rett etter trening En kjapp en i dusjen er vel ikke å forakte? Og så kommer man ren og pen ut igjen Endret 11. november 2011 av Minya
Minya Skrevet 13. november 2011 #9 Skrevet 13. november 2011 Null stress Dessuten; det varierer veldig gjennom hele syklusen hvor mye utflod du har. Har du feks veldig mye utflod til deg å være, omtrent midt i syklusen, er det eggløsningsutfloden din
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå