Gå til innhold

Førsteutkast bacheloroppgave


Momseguri

Anbefalte innlegg

Ehm. Jeg skal levere inn førsteutkastet mitt i dag, og jeg aner ikke hva som egentlig skal være i det?? Så langt har jeg egentlig bare en disposisjon med masse stikkord, og jeg føler egentlig jeg er på lesestadiet av oppgaven fremdeles. Er det virkelig meningen førsteutkastet skal være en så godt som ferdig skrevet oppgave? Gruer meg veldig til å levere inn det jeg har nå, jeg skjønner jo at det kan bli vanskelig å veilede på en oppgave som bare er stikkord :flau:

Åh, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre! Bør jeg sende en mail til veilederen og forklare? Hjelp :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke ferdigskrevet oppgave nei. Disposisjon/overskrifter, punktvis hva du skal/skal ikke skrive om i de ulike avsnittene, noen avsnitt kan være skrevne mer ut enn andre selvsagt. Har du en innledning/teoribakgrunn. Du bør kunne skrive en god del i dette avsnittet allerede nå vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, det var faktisk litt beroligende :sjenert: Jeg har levert inn det jeg har, så får vi se hvordan det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi måtte levere fullstendig førsteutkast, altså som en ferdig oppgave. Men vi hadde en ganske liten bacheloroppgave. Vi hadde også bare ett seminar der vi diskuterte oppgaven, så man fikk mye mer ut av det hvis man faktisk fullførte alle delene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi måtte levere fullstendig førsteutkast, altså som en ferdig oppgave. Men vi hadde en ganske liten bacheloroppgave. Vi hadde også bare ett seminar der vi diskuterte oppgaven, så man fikk mye mer ut av det hvis man faktisk fullførte alle delene.

Æh, det er egentlig sånn jeg mistenker det er her også :forvirret:

Det er for sent nå da, har lever inn allerede. Skal ha veiledning om en uke, gruer meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv å avklare på god tid med veileder hva han forventer skal være klart før neste veiledningstime slik at du slipper å lure siste kvelden før. dessuten så bør du være klar på eksakt HVA du trenger veiledning på også. Husk det er din oppgave, veileder skal jo bare veilede deg på rett vei, det er ikke for HAN/HUN du skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...