Gå til innhold

Hva skal denne drømmen bety?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som kan hjelpe meg å tolke?

Jeg drømte at jeg gikk lags en vei da jeg kom til en kiste som lå midt på veien. Den hadde masse friske fine blomster på hele lokket, spesielt røde roser. Den lå midt i veien i en by, men det var ikke noen mennesker eller biler der. Det var ikke noe ubehagelig følelse eller tristhet over det. Været var fint, ikke sol eller regn, men klart og fint. Går videre på veien (på vei hjem) og ser en rød rose som ligger midt på veien, den er trykt ned i asfalten, som om biler hadde kjørt over den. Veien hadde en slakk sving/kryss akkurat der. Så skal jeg bare inn å handle noe i en butikk da jeg står i en rulletrapp og ser en person på siden av rulletrappen. Når trappen går nedover så ser jeg mer og mer av denne personen som satt med ryggen til hvem det var og utroper navnet hans; X?! Han satt og smilte gjenkjennende før han kom med DET sleske smilet. DA bråvåknet jeg. Og denne gutten er min døde bror. Skal innrømme jeg ble både sint og irritert da jeg våknet over at han skremte meg i drømmen.

Siden det er min avdøde bror som "vekket" meg, så lurer jeg på om han prøver å meddele meg noe?

Videoannonse
Annonse
Gjest linsina
Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeskremt. Du kan jo søke opp noen som holder på med å tolke drømmer? :jepp: Lykke til :klemmer: Håperdet ikke er noe skremmende!

Skrevet

Jeg tror nok bare du savner ham, og derfor drømte du om ham.

Skrevet

Sa han noe da? Hvis man drømmer at en avdød snakker til deg, må du høre nøye etter hva personen sier.

Røde roser symboliserer kjærlighet, romantikk, skjønnhet eller lidenskap, og det ville jeg ihvertfall tatt som et godt tegn!

Men ellers - Å snakke med en død slektning betyr hell.

Jeg tror ikke dette er noen advarseldrøm, så bare ta det med ro. Jeg personlig ville egentlig tolket dette som en bra drøm.

Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeskremt. Du kan jo søke opp noen som holder på med å tolke drømmer? :jepp: Lykke til :klemmer: Håperdet ikke er noe skremmende!

Takk for det :klemmer:. Tror ikke jeg kommer til å oppsøke noen, vet ikke helt om jeg tror sååå mye på det :)

Jeg tror nok bare du savner ham, og derfor drømte du om ham.

Tja, men har ikke tenkt på ham noe mer enn vanlig heller.

Sa han noe da? Hvis man drømmer at en avdød snakker til deg, må du høre nøye etter hva personen sier.

Røde roser symboliserer kjærlighet, romantikk, skjønnhet eller lidenskap, og det ville jeg ihvertfall tatt som et godt tegn!

Men ellers - Å snakke med en død slektning betyr hell.

Jeg tror ikke dette er noen advarseldrøm, så bare ta det med ro. Jeg personlig ville egentlig tolket dette som en bra drøm.

Men jeg tenker litt mer i retning av dette: Jeg går langs "livets vei" og møter da denne kisten, som kan bety at noe er over/forbi/dødt. Og den ene rosen som ligger overkjørt på veien kan bety noe ala knust kjærlighet, overkjørt kjærlighet... feks?

Han sa ikke noe i drømmen. Blir litt forvirret av dette selv jeg. Men takk for svar. Er det flere som kan komme med innspill?? :)

Du kan gå inn på http://droemmetydning.com hvis du vil tolke den fullstendig.

Må være ærlig å si jeg blir litt skeptisk til tolkningene, men takk!

Skrevet

Noen flere som vil prøve å hjelpe meg å tolke?

Gjest happy_me
Skrevet

kanskje det betyr noe sånn som at du "begraver" noe i livet ditt, og går videre rundt neste sving, og kan oppleve å bli skuffet (overkjørt, tråkket på), men ved en tilfeldighet kan du finne løsningen i gamle erfaringer. (noe du har lært av din bror kanskje?)

:)

Vanskelig å tyde, når man ikke vet mer enn du skriver i innlegget ditt. Men jeg synes det er artig å prøve å tyde drømmer, uten at jeg er noen ekspert altså, utenom et par selvhjelpsbøker om emnet :)

Skrevet

kanskje det betyr noe sånn som at du "begraver" noe i livet ditt, og går videre rundt neste sving, og kan oppleve å bli skuffet (overkjørt, tråkket på), men ved en tilfeldighet kan du finne løsningen i gamle erfaringer. (noe du har lært av din bror kanskje?)

:)

Vanskelig å tyde, når man ikke vet mer enn du skriver i innlegget ditt. Men jeg synes det er artig å prøve å tyde drømmer, uten at jeg er noen ekspert altså, utenom et par selvhjelpsbøker om emnet :)

Kan ikke så mye om det jeg heller, men litt interessant å prøve å tolke :).

Kan høres riktig ut om at noe "begraves", men samtidig så var det ikke noe tristhet eller sorg over det. Og det var akkurat som at det ikke gjaldt meg. Jeg gikk bare forbi, og liksom bare trakk på skuldrene samtidig som jeg synes det var rart. Føltes som at det ikke gjaldt meg personlig.

Kan vel tolkes på alle mulig måter kanskje, og samtidig bety hva som helst? :)

Skrevet

01:03; Jeg er TS forresten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...