Gjest Katten. Skrevet 9. november 2011 #61 Skrevet 9. november 2011 Jeg tenker bare latterlig dårlig selvfølelse/selvtillit. 1
Fjonana Skrevet 9. november 2011 #62 Skrevet 9. november 2011 Jeg ser nok på deg som løs ja. Kline med 5 gutter på en kveld synes jeg er en smule drøyt.
lfcnino Skrevet 9. november 2011 #63 Skrevet 9. november 2011 wow, stemte jo nesten med samme tid som dama mi slo opp. Saste på at det ikke er deg det er prat om. Da hadde jeg blitt flau. Men men, tror ikke jeg sier så mye mer, er vell ganske vanligt nå til dags
Jolene Skrevet 9. november 2011 #64 Skrevet 9. november 2011 En ting er jo hva vi tuller om, en annen hva andre måtte mene. Uansett, så har jo ingen noe med å gå rundt å snakke om sånt i grunn. Det mener nå jeg i hvertfall.
Gjest Madelene1 Skrevet 9. november 2011 #65 Skrevet 9. november 2011 (endret) En ting er jo hva vi tuller om, en annen hva andre måtte mene. Uansett, så har jo ingen noe med å gå rundt å snakke om sånt i grunn. Det mener nå jeg i hvertfall. Men du spør jo om folk syns at du er løs. Da må du vel tåle å høre både ja og nei ? Edit: skrivefeil. Endret 9. november 2011 av Madelene1
Gjest badeand1 Skrevet 9. november 2011 #66 Skrevet 9. november 2011 Men du spør jo om folk syns at du er løs. Da må du vel tåle å høre både ja og nei ? Edit: skrivefeil. Gitte89 er ikke TS.
Gjest Madelene1 Skrevet 9. november 2011 #67 Skrevet 9. november 2011 Gitte89 er ikke TS. Ånei. fa''! Sorry. hehe
Gjest badeand1 Skrevet 9. november 2011 #68 Skrevet 9. november 2011 Ånei. fa''! Sorry. hehe Hehhe, no worries!
hulaboer Skrevet 9. november 2011 #70 Skrevet 9. november 2011 Jeg har ALDRI vært sånn før, men etter at det ble slutt med meg og typen for 2 mnd siden har jeg drukket hver helg, og har da rota med sikkert 25 gutter på disse månedene.. Du gjør dette for å kompensere. Du vil føle deg attraktiv og ettertraktet. Jeg synes du heller skal slutte å drikke og rote så mye, og heller prøve å bygge opp selvtilliten igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå