Gå til innhold

Er jeg løs?

Fremhevede innlegg

Gjest MorAase
Skrevet

Spørsmålet er ikke om du er løs, spørsmålet er om du føler deg komfortabel med dette, for din egen del. Om du gjør det så ja vel, da kan andre mene hva de vil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første gang du hadde sex så var det på ONS? Høres ikke bra ut for din egen del spør du meg.

Skrevet

Nei nei, lurer bare hva dere da assossierer med ordet løs.

Jeg ville sagt nei, rett og slett fordi jeg synes det er en uting å sette merkelapper på folk og dømme dem, når oppførselen ikke går ut over noen andre en den det gjelder. Og det har ikke noe med at jeg kjenner meg igjen og går i forsvarsposisjon heller - jeg har aldri oppført meg på samme måte selv, men føler ikke noe behov for å rakke ned på folk som oppfører seg annerledes enn meg. Jeg ser derimot ned på folk som kaller andre jenter løs, tøs, hore, ludder og bitch.

• Liker 3
Gjest D_flatmajor
Skrevet

Nei nei, lurer bare hva dere da assossierer med ordet løs.

Løs er et begrep jeg aldri bruker. Jeg sier heller ikke snerpete/frigid e.l. om mennesker som velger å ikke ha sex/ha sex med få.

Nå er jeg klar over at TS spurte rett ut om hun var løs. Men jeg syns det er veldig fint at forskjellige meninger kommer frem, også fra oss som ikke liker å kalle andre mennesker "løse". Derfor svarte jeg "nei".

Det jeg assossierer med ordet "løs" er for tiden den moraliserende gjengen her inne som bruker begrepet "løs" ad nauseam. Aldri før har jeg lest ordet "løs" like mange ganger før, som etter jeg begynte å henge her.

• Liker 2
Skrevet

Hvordan var det kar to og kar tre reagerte, - kunne de lukte at det hadde vært noen der rett før?

Hvorfor skulle de lukte det på meg? Har da hørt om noe som heter dusj, har ikke du? :popcorn:

Skrevet (endret)

Æsj var min første tanke, men okey.

Noe som heter å leve også, og vet du hva? Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har det. Og jeg har aldri angret på noe jeg hart gjort, fordi det har vært valg jeg har tatt, og som kun gjelder meg. Så enkelt. Har også hatt sex med 4 stk på en uke, og hva så? I det minste kan jeg med hånden på hjertet si (og skrive under med nick) at jeg er stolt av meg selv og har selvrespekt nok til å stå for alle valg jeg har tatt.

Endret av Gitte89
  • Liker 1
Skrevet

Noe som heter å leve også, og vet du hva? Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har det. Og jeg har aldri angret på noe jeg hart gjort, fordi det har vært valg jeg har tatt, og som kun gjelder meg. Så enkelt. Har også hatt sex med 4 stk på en uke, og hva så? I det minste kan jeg med hånden på hjertet si (og skrive under med nick) at jeg er stolt av meg selv og har selvrespekt nok til å stå for alle valg jeg har tatt.

Det er mange forskjellige måter å "leve" på også, det trenger ikke å bety at man må ha masse random sex med fremmende for å ha levd litt. :)

Hvis du er født i 89, slik nicket refererer til, er du enda ung. Spørs hva du synes om egen oppførsel senere, det er lov å roe litt ned og "leve" på andre måter.

• Liker 2
Skrevet

Og det har jeg gjort, været sammen med min kjære i nesten 2 år nå, og har planer om å tilbringe resten av livet mitt med han.

Jeg ville nyte mitt single liv som best jeg kunne, og rota med forskjellige folk ofte. Ingen andre enn meg selv kan bestemme over mitt valg av livsstil.

Kan jo blant annet fortelle at jeg har levd "på andre måter" som du lille AB sikter til, blant annet ved å ha vært i hæren i nord-norge et helt år. Så om du skal fortelle meg hvordan jeg skal leve, flott dersom du har oppskriften på det perfekte liv! Bare huske på å ikke krysse av som ab senere, så jeg vet hvem jeg skal forholde meg til :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Og det har jeg gjort, været sammen med min kjære i nesten 2 år nå, og har planer om å tilbringe resten av livet mitt med han.

Jeg ville nyte mitt single liv som best jeg kunne, og rota med forskjellige folk ofte. Ingen andre enn meg selv kan bestemme over mitt valg av livsstil.

Kan jo blant annet fortelle at jeg har levd "på andre måter" som du lille AB sikter til, blant annet ved å ha vært i hæren i nord-norge et helt år. Så om du skal fortelle meg hvordan jeg skal leve, flott dersom du har oppskriften på det perfekte liv! Bare huske på å ikke krysse av som ab senere, så jeg vet hvem jeg skal forholde meg til :fnise:

Tenk på hva folk skriver til deg, ikke hvem som skriver det.

• Liker 2
Skrevet

Tenk på hva folk skriver til deg, ikke hvem som skriver det.

Hvorfor det?

Gjest badeand1
Skrevet

Selvom du er stolt av deg selv for at du står for dine valg (noe som er ganske bra) og at du ville leve litt så kan jo folk syns det er æsj forde. :)

• Liker 1
Gjest Madelene1
Skrevet

Tenker du ikke på at du kanskje kommer til å ville stifte en familie en dag, ts?

Men når du først vil det så finner du ingen mann som vil ha deg fordi du har p*** halve byen.

Ikke frekt ment. :)

• Liker 1
Skrevet

Egentlig så blir jeg i grunn bare provosert for at andre skal dømme deg basert på hvordan du selv praktiserer eget sexliv :sjenert:

• Liker 1
Gjest Madelene1
Skrevet

Egentlig så blir jeg i grunn bare provosert for at andre skal dømme deg basert på hvordan du selv praktiserer eget sexliv :sjenert:

Jeg mente ikke å dømme deg ( om det var meg du mente ), jeg ville bare få fram at en dag så vil du nok stifte en familie, men når du har "kost" med så mange mannfolk så blir det nok ikke så lett å finne en bra mann.

Gjest Madelene1
Skrevet

Og som jeg har hørt(!) så vil ikke en mann at dama hans skal ha et (eller fler) fotballag inni seg før hun ble sammen med han.

Nå vet jeg jo ikke om det stemmer, siden jeg er ikke mann selv. Ville bare få det fram.

Mener det ikke frekt! :):klemmer:

Skrevet (endret)

Jeg mente ikke å dømme deg ( om det var meg du mente ), jeg ville bare få fram at en dag så vil du nok stifte en familie, men når du har "kost" med så mange mannfolk så blir det nok ikke så lett å finne en bra mann.

Tenkte ikke bare på deg da jeg skrev det. Men min kjære er helt lik meg på det området, og han har ikke spurt meg hvor mange jeg har hatt før han, og jeg har heller ikke spurt han. Hvorfor skal min mann ha noe med den saken å gjøre uansett? Om en mann skal være i et forhold med meg, må han kunne elske hele meg, alle sider av meg. Ellers er det ikke noen vits i å være sammen. Kjæresten min er forøvrig høyt utdannet, så bra mann, det er han :rodmer:

Dessuten, jeg kan virkelig ikke fordra barn i det hele tatt, og har en skade som kan medføre at jeg aldri bør gå gravid, såeh :gjeiper:

Btw: vi omtaler oss begge som løse, så enkelt :gjeiper: :yvonne:

Endret av Gitte89
Gjest Raindrops
Skrevet

Hun er jo bare 18 år, jeg tviler på at et par måneder med festing og roting på byen kommer til å ødelegge fremtiden hennes.

Nei, jeg synes ikke du er løs. Men det kan være lurt å tenke litt over hvordan det føles for deg, og om du er sterk nok til å takle eventuelle motbører som måtte komme som en følge av livet du har levd. Svarene du får her inne er nok ganske ærlige, og det er nok av mennesker som ikke går av veien for å oppføre seg som idioter mot deg på grunn av valgene du har tatt. Synd, men sant.

• Liker 1
Gjest Madelene1
Skrevet

Tenkte ikke bare på deg da jeg skrev det. Men min kjære er helt lik meg på det området, og han har ikke spurt meg hvor mange jeg har hatt før han, og jeg har heller ikke spurt han. Hvorfor skal min mann ha noe med den saken å gjøre uansett? Om en mann skal være i et forhold med meg, må han kunne elske hele meg, alle sider av meg. Ellers er det ikke noen vits i å være sammen. Kjæresten min er forøvrig høyt utdannet, så bra mann, det er han :rodmer:

Ok. Så bra! :) da er det jo ikke noe problem. :)

Gjest badeand1
Skrevet

Hvorfor kan ikke andre omtale personer som løse da? Bare ha en mening uten å slenge dritt eller dømme personen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...