AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #21 Skrevet 9. november 2011 To gutter på samme kveld er bare ekkelt! Med mindre det var trekant, da sier jeg bare: way to go! Hva er forskjellen? 2
HvittHus Skrevet 9. november 2011 #22 Skrevet 9. november 2011 Ja du er løs, og jeg er veldig glad for at mine to sønner er utenfor din rekkevidde. Gjør deg selv en stor tjeneste, og drikk mindre fra nå av.
Blod Skrevet 9. november 2011 #23 Skrevet 9. november 2011 Du er vel en sånn de fleste ser på som løs, men hvis du trives med det så har ingen andre noe de skulle sagt, for det er ditt liv, lev det som du vil.
seleneluna Skrevet 9. november 2011 #24 Skrevet 9. november 2011 (endret) Oi! Det var mange! Og jeg jeg hadde vel ikke kunne gjort det samme. Likevel, jeg kan ikke kalle deg en tøs av den grunn. Der er som du sier en fase du går gjennom, da synes jeg du bør slå deg til ro med det å ikke bekymre seg så mye om hva som er rett og galt. Det viktigste er at du har det gøy og har det bra. Om du derimot føler deg løsaktig og ekkel etter disse helgene, hvor du har rotet på mange gutter, bør du kanskje stoppe opp å tenke deg om. Endret 9. november 2011 av seleneluna
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #25 Skrevet 9. november 2011 Ja du er løs, og jeg er veldig glad for at mine to sønner er utenfor din rekkevidde. Gjør deg selv en stor tjeneste, og drikk mindre fra nå av. Er ikke fordi jeg drikker så syyyykt mye mengder lism. Er fullt klar over hva jeg gjør egentlig.. x)
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #26 Skrevet 9. november 2011 Er ikke fordi jeg drikker så syyyykt mye mengder lism. Er fullt klar over hva jeg gjør egentlig.. x) Da er du bare dum. 2
Gjest Rastl0s Skrevet 9. november 2011 #28 Skrevet 9. november 2011 Ja du hadde hvertfall ikke vært noe kjærestemateriale for meg om du har klina med/ligget med halve byen... 1
Gjest Coolaid Skrevet 9. november 2011 #29 Skrevet 9. november 2011 Jeg er ute på byen hver helg, og da roter(kliner) jeg med gutter hver eneste gang. Det pleier å være to til tre gutter jeg roter med på samme kveld, og for noen uker siden klina jeg med fem gutter på en kveld.. Nå på lørdag klina jeg med tre gutter, og hadde sex med to av dem(er første gangen at jeg faktisk har sex og ikke bare kliner).. Jeg har ALDRI vært sånn før, men etter at det ble slutt med meg og typen for 2 mnd siden har jeg drukket hver helg, og har da rota med sikkert 25 gutter på disse månedene.. Hva tenker dere om meg? Er jeg sånn jente dere ser på som løs? Hvordan tenker du om deg selv? Og hvilke følelser har du etter at du har rotet med flere gutter? Følelsene dine er en indikator på om det er riktig for deg eller ikke. Og har du det bra med å drikke alkohol hver helg i flere mnd? Ikke bry deg om hva andre mener om din oppførsel, like greit å gi blaffen i det først som sist. Kanskje du har noen føleser som ikke er ferdig bearbeidet etter bruddet med din kjæreste?
Fru Edderkopp Skrevet 9. november 2011 #30 Skrevet 9. november 2011 Hvordan tenker du om deg selv? Og hvilke følelser har du etter at du har rotet med flere gutter? Følelsene dine er en indikator på om det er riktig for deg eller ikke. Og har du det bra med å drikke alkohol hver helg i flere mnd? Ikke bry deg om hva andre mener om din oppførsel, like greit å gi blaffen i det først som sist. Kanskje du har noen føleser som ikke er ferdig bearbeidet etter bruddet med din kjæreste? Enig med deg eg.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #31 Skrevet 9. november 2011 "Jeg har aldri vært sånn før' er ikke et veldig godt argument når du bare er 18. To på samme kveld er uansett dødsekkelt, og ja, du er løs. Og først og fremst har du et ekstremt stort oppmerksomhetbehov, og det er ikke spesielt sjarmerende. 3
apekatt Skrevet 9. november 2011 #32 Skrevet 9. november 2011 Du har sikkert mange forskjellige bakterier i munnen hehe. 1
lacim Skrevet 9. november 2011 #34 Skrevet 9. november 2011 Ja, du er løs og på god vei (om du ikke allerede er der) til å få rykte på deg som ei skikkelig gratislaila. 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #35 Skrevet 9. november 2011 Dere som sier nei, kjenner dere til situasjonen og er i fornektelse eller?
Stefan Skrevet 9. november 2011 #36 Skrevet 9. november 2011 Jeg hadde ikke satt merkelapp på deg på noen som helst måte, men din måte å takle din nyvunne frihet er så langt unna min, at jeg hadde sett på deg som en partygirl, og ikke noe mer. Din fordel er at du er ung og kan ta lærdom av dette. Det kan dermed gå under paraplyen "ung og gal" når du senere ønsker å date seriøst.
waco Skrevet 9. november 2011 #37 Skrevet 9. november 2011 Nei, jeg synes ikke det. Var sånn selv når jeg var singel, og på 24 timer en gang hadde jeg hatt sex med 3 forskjellige mannfolk, såeh :gjeiper: Hvordan var det kar to og kar tre reagerte, - kunne de lukte at det hadde vært noen der rett før?
fridr Skrevet 9. november 2011 #38 Skrevet 9. november 2011 Hadde jeg kjent ei som holdt på som deg, hadde jeg tenkt at hun var bra løs. Og du velger jo selv hvilke folk du vil menge deg med. Synes du det er greit at folk oppfører seg slik, så kan du jo bare fortsette... Men det virker jo som du angrer deg litt.
Gjest D_flatmajor Skrevet 9. november 2011 #39 Skrevet 9. november 2011 Dere som sier nei, kjenner dere til situasjonen og er i fornektelse eller? Nei. Man trenger ikke å være i fornektelse over noe som helst for å ikke ville kalle noen "løs". Selv om jeg er uenig med deg, så betyr ikke det at jeg ikke evner å forstå like mye som du.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #40 Skrevet 9. november 2011 Nei nei, lurer bare hva dere da assossierer med ordet løs.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå