AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Jeg er ute på byen hver helg, og da roter(kliner) jeg med gutter hver eneste gang. Det pleier å være to til tre gutter jeg roter med på samme kveld, og for noen uker siden klina jeg med fem gutter på en kveld.. Nå på lørdag klina jeg med tre gutter, og hadde sex med to av dem(er første gangen at jeg faktisk har sex og ikke bare kliner).. Jeg har ALDRI vært sånn før, men etter at det ble slutt med meg og typen for 2 mnd siden har jeg drukket hver helg, og har da rota med sikkert 25 gutter på disse månedene.. Hva tenker dere om meg? Er jeg sånn jente dere ser på som løs?
Gjest Kathrinee Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 Jeg er ute på byen hver helg, og da roter(kliner) jeg med gutter hver eneste gang. Det pleier å være to til tre gutter jeg roter med på samme kveld, og for noen uker siden klina jeg med fem gutter på en kveld.. Nå på lørdag klina jeg med tre gutter, og hadde sex med to av dem(er første gangen at jeg faktisk har sex og ikke bare kliner).. Jeg har ALDRI vært sånn før, men etter at det ble slutt med meg og typen for 2 mnd siden har jeg drukket hver helg, og har da rota med sikkert 25 gutter på disse månedene.. Hva tenker dere om meg? Er jeg sånn jente dere ser på som løs? TS her. Glemte å si at jeg er 18 år
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 Slik jeg ser det er du ikke løs, men mindre intelligent. Det avhenger litt selvsagt hvor stor du by du kommer fra, men du må tenke på ryktet ditt! Evig eies kun et dårlig rykte. Og selv om det er ryktemakerenes eget problem at de henger seg opp i hvem du har klina med, så er det deg det går utover til syvende og sist. Slutt å rote med alle mulige, spesielt på byn, det er så utrolig flaut å se på. 6
Obelix Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 Klining er jo sånn sett i seg selv ganske så uskyldig... Men, selvfølgelig har du ingen mulighet til å kontrollere hva folk tenker seg til/tenker om deg selv om du vet at det bare er klining.. Sikkert lurt å dempe seg litt 4
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #5 Skrevet 9. november 2011 At du er løs og burde passe deg for å ikke bli en del av voldtektstatisikken.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #6 Skrevet 9. november 2011 Ikke direkte løs. Mange slår nok ut håret litt når de er unge, slik som deg. Men jeg vil gjøre deg oppmerksom på at du blir iaktatt og observert. Og at et mulig rykte som "løs" ikke vil gagne deg i ettertid. 1
Fysikeren Skrevet 9. november 2011 #7 Skrevet 9. november 2011 Hva tenker dere om meg? At deg går det nok an å ha det moro med, men neppe noe mer enn det. Er jeg sånn jente dere ser på som løs? Ja. 8
Gjest Apophis Skrevet 9. november 2011 #8 Skrevet 9. november 2011 Litt, ja. Hva eg tenker? Vel... Eg tenker det er litt "billig" (i mangel på eit bedre ord) å kline med "alt og alle", at det er tåpelig oppførsel fra noen som kanskje virker litt desperat etter oppmerksomhet fra det motsatte kjønn, det ville vært flaut å bevitne og gir meg litt assosiasjoner til ei som de fleste bare refererer til som "by-ludderet" heromkring.
Eplemos Skrevet 9. november 2011 #10 Skrevet 9. november 2011 25 gutter på et par måneder? Ja, du er uten tvil løs! Greit nok man skal nyte singellivet, men den dagen du går inn i et nytt forhold kommer dette til å bite deg i ræven. 3
Fysikeren Skrevet 9. november 2011 #11 Skrevet 9. november 2011 To gutter på samme kveld er bare ekkelt! Med mindre det var trekant, da sier jeg bare: way to go! 1
Gjest BettyBoop28 Skrevet 9. november 2011 #12 Skrevet 9. november 2011 Jeg er ute på byen hver helg, og da roter(kliner) jeg med gutter hver eneste gang. Det pleier å være to til tre gutter jeg roter med på samme kveld, og for noen uker siden klina jeg med fem gutter på en kveld.. Nå på lørdag klina jeg med tre gutter, og hadde sex med to av dem(er første gangen at jeg faktisk har sex og ikke bare kliner).. Jeg har ALDRI vært sånn før, men etter at det ble slutt med meg og typen for 2 mnd siden har jeg drukket hver helg, og har da rota med sikkert 25 gutter på disse månedene.. Hva tenker dere om meg? Er jeg sånn jente dere ser på som løs? Er bare klining da. høres temmelig uskyldig ut. 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #13 Skrevet 9. november 2011 Bå bygdefest "flørtet" jeg med 2-3 stykker og klinet med en. Etter den kvelden ble jeg sett på som løs, 16 år gammel som jeg var. Skal virkelig ikke mye til ts. Jeg bor heldigvis i by nå, og et 5 år langt samboerskap har fått de til å klappe igjen.
Gjest Madelene1 Skrevet 9. november 2011 #14 Skrevet 9. november 2011 Jeg er ute på byen hver helg, og da roter(kliner) jeg med gutter hver eneste gang. Det pleier å være to til tre gutter jeg roter med på samme kveld, og for noen uker siden klina jeg med fem gutter på en kveld.. Nå på lørdag klina jeg med tre gutter, og hadde sex med to av dem(er første gangen at jeg faktisk har sex og ikke bare kliner).. Jeg har ALDRI vært sånn før, men etter at det ble slutt med meg og typen for 2 mnd siden har jeg drukket hver helg, og har da rota med sikkert 25 gutter på disse månedene.. Hva tenker dere om meg? Er jeg sånn jente dere ser på som løs? 25 gutter på 2 mnd?? Tror du må roe deg litt ned når du er på byen.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #15 Skrevet 9. november 2011 Jeg fortjener å høre det.. Får skjerpe meg fra nå av :D
Jolene Skrevet 9. november 2011 #16 Skrevet 9. november 2011 Nei, jeg synes ikke det. Var sånn selv når jeg var singel, og på 24 timer en gang hadde jeg hatt sex med 3 forskjellige mannfolk, såeh :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #17 Skrevet 9. november 2011 Nei, jeg synes ikke det. Var sånn selv når jeg var singel, og på 24 timer en gang hadde jeg hatt sex med 3 forskjellige mannfolk, såeh :gjeiper: Haha, godt å høre at det ikke bare er meg ;p
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #18 Skrevet 9. november 2011 Nei, jeg synes ikke det. Var sånn selv når jeg var singel, og på 24 timer en gang hadde jeg hatt sex med 3 forskjellige mannfolk, såeh :gjeiper: Æsj var min første tanke, men okey. 7
Gjest Kalkunkrøll Skrevet 9. november 2011 #19 Skrevet 9. november 2011 Løs eller ikke, umodent, desperat og usjarmerende er det hvertfall. 8
Maria.91 Skrevet 9. november 2011 #20 Skrevet 9. november 2011 Du er ikke løs, du er litt fucked fordi du nettopp slo opp med typen. Tro meg, jeg kjenner meg igjen. Jeg var ikke så "stor i kjeften" (om man kan kalle det det), men drakk enorme mengder og gjorde mye annet tullete... Dessuten, hvis du får deg så mange gutter på en kveld så har du jo litt game hvertfall da.. hehe :D Men som de andre sier. Ro ned.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå