Gå til innhold

Damer og KG

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg trengte litt hjelp med noe og spurte om råd på et annet forum som var tilrettelagt for den tingen. Det var et stort internasjonalt forum. Aner ikke hvor mange medlemmer det er der, men jeg vil da tippe på de har mer enn 1 million, kanskje flere ogå.

Forumdelen jeg laget det i var ganske så aktiv, men det tok faktisk 3 dager før jeg fikk svar.

Spørsmålet var ikke akkurat rakettvitenskap og det skulle egentlig ikke være vanskelig å svare. Men tre dager tok det da.

Så har vi KG da. Her får man ikke et svar etter 1 sekund, nei, her får man like så godt 10 svar etter ett sekund, omtrent på alt, så lenge det ikke er "rakettvitenskap" da :gjeiper:

Men hva er grunnen til det? KG har vel egentlig ikke så mange medlemmer heller, i hvertfall ikke sammenlignet med store internasjonale forum. Her går det så og si i ett hele tiden. Så en tråd her for noen dager siden, tror den fikk flere sider i løpet av en halvtime.

Noen ganger så kommer det faktisk så mange svar her at jeg ikke helt rekker å henge med. Opplever det aldri på andre forum.

Er damer bare mer skravlete? De andre store forumene er det jo mest menn på.

Men jeg har også lagt merke til at det er mest dagligdagse ting man får svar på også her. Er det noe avanserte greier, så får man ikke mye svar.

Er det flere som føler det samme eller som har noen anelse om hvorfor det er sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi det er slik så har jeg fortsatt her. Elsker effektiviteten. Jeg sitter her og det er en måte å føle samhold på.

Vi er fra hele landet. Og noen melder fra utlandet oxo. Kunne ikke tenkt meg det andrerledes. Vi er oppmerksome og har mye konstruktivt på hjerte. Alt annet bryr meg ikke.

Tror mange føler det er stort hjerterom her. Ingen teite spm, og at dette er et forum vi faktisk bryr oss om og vil bidra til bedre og større kommunikasjon oss mennesker i mellom.

Skrevet

Jeg tror KG er et forum som er litt avhengighetsskapende. Det er haugevis av brukere som er innom her hver dag, og noen (for eksempel meg :sjenert:) kan finne på å sitte her mange timer om dagen. Så selv om vi ikke er mange, så trives vi her og tilbringer mye tid her. Da blir det automatisk også mange svar vil jeg tro.

• Liker 1
Gjest fr21_5ffdsa
Skrevet

Jeg tror KG er et forum som er litt avhengighetsskapende. Det er haugevis av brukere som er innom her hver dag, og noen (for eksempel meg :sjenert:) kan finne på å sitte her mange timer om dagen. Så selv om vi ikke er mange, så trives vi her og tilbringer mye tid her. Da blir det automatisk også mange svar vil jeg tro.

Så enig, så enig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...