Gå til innhold

Reprisen på God Morgen Norge


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sender de ikke hele God Morgen Norge i reprise? Satt nemlig på tv´n litt før halv 9 i dag, og da hadde jo sendingen vart en stund. Nå når reprisen startet begynte det der de var i sendingen når jeg slo det på i morges, altså virker det som om det er over en time som ikke er med i reprisen. Hvorfor det egentlig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skulle ønske de hadde kuttet en del i den opprinnelige sendingen også. Spesielt været får jo altfor mye plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støttes! Jeg skjønner egentlig ikke at noen orker å se på det programmet der. Med nyheter og vær hele tiden, for ikke å snakke om reklame HELE TIDEN!! Og programlederne.. vel, de er et kapittel for seg selv. Jeg grøsser meg av Vår Staude. Hun er så spydig og frekk, og måten hun sikler på han med-programlederen på, GRØSS :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støttes! Jeg skjønner egentlig ikke at noen orker å se på det programmet der. Med nyheter og vær hele tiden, for ikke å snakke om reklame HELE TIDEN!! Og programlederne.. vel, de er et kapittel for seg selv. Jeg grøsser meg av Vår Staude. Hun er så spydig og frekk, og måten hun sikler på han med-programlederen på, GRØSS :/

Hun kan faktisk virke veldig frekk...og han mannlige programlederen(akk og ve så dårlig jeg er på navn....) prøver å redde det hele iland.

I dag så sa hun, som intro på et intervju med hun jenta som hadde kommet seg så bra etter en overfallsvoldtekt(hun som gikk natteravn). Vår sa: "Hvorfor er det slik at noen greier seg fint, mens andre går helt til hundene". FINT sagt om de som sliter etter voldtekt og andre traumer. :-o

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud... Jeg blir så flau på vegne av henne jeg.

Det er rart at hun får være programleder i det hele tatt, hun er jo helt talentløs..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig kan jeg ikke forstå at God morgen Norge er så populært som det er. Det består jo stort sett bare av vær og reklame. Og ellers har programmet stort sett ganske uinteressante innslag. Rett og slett et program uten innhold. Forstår ikke at det fortsetter å gå, år etter år.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godmorgen Norge har forfalt veldig gjennom mange år. Det er like overraskende og nytenkende som å ha vært gift i førti år med den samme kjedelige personen, noe de to "parene" bærer sterkt preg av der.

Enda så mye den karen helt sikkert kan om planter og oppsatser; Blomster-Finn står der hver eneste gang og fjaser med noen mosedotter, kvister og kvaster, mens en programleder skal forsøke å "hjelpe ham". Det er bare kvinnfolk-skvaldring dem i mellom og ingen informativ stund i det hele tatt. Få inn en ny kokk i samme slengen.

Skift ut programlederne m.m. og få et nytt konsept...eller legg hele sulamitten ned. Har vel et inntrykk av at de har sin trofaste halleluja-menighet på FB, men saklig kritikk er det vel ikke så veldig mye av der. Hvordan skal de da kunne forbedre seg?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...