AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Husker at før så fortalte vi sånne "toppen av frekkhet er..." vitser, men husker ingen av dem...har du noen gode? Eller noen gode one liner vitser hadde vært morsomt
Norna Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 'Gå å vask fetta di' så jeg engang på forumet
Wonders Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 eh,,, jeg pusser det ut av minnet i skallen. Har ikke plass til negativitet. Skal være artig å følge trå'n her å se om jeg husker noens frekkiser
Gjest Nuppdupp Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 vil du ha toppen av frekkhets vitser? toppheten av frekkhet: Er det å stjele en bok fra naboens postkasse, for så å legge tilbake regninga Toppen av frekkhet er å stjele andres postkasse, nydelig dekorert med markblomster og navn, og så henge den opp på sitt eget stativ, bare et steinkast unna! toppheten av frekkhet er å stjele et par støveletter, for så å ringe butikken fordi man fikk feil størrelse og vil bytte Toppen av frekkhet: Gå på eple-slang og så ringe på hos eigaren og be om ein bereposetil å ha eplane i.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #5 Skrevet 9. november 2011 vil du ha toppen av frekkhets vitser? toppheten av frekkhet: Er det å stjele en bok fra naboens postkasse, for så å legge tilbake regninga Toppen av frekkhet er å stjele andres postkasse, nydelig dekorert med markblomster og navn, og så henge den opp på sitt eget stativ, bare et steinkast unna! toppheten av frekkhet er å stjele et par støveletter, for så å ringe butikken fordi man fikk feil størrelse og vil bytte Toppen av frekkhet: Gå på eple-slang og så ringe på hos eigaren og be om ein bereposetil å ha eplane i. Sånne vitser ja! Takk skal du ha
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #6 Skrevet 9. november 2011 Vet du hva toppen av frekkhet er? Når du driter på trappa til en neger, ringer på og spør om sønnen har smeltet… Huker av for anonym, så jeg ikke blir beskyldt for å være rasist 2
Gjest Drageløperen Skrevet 9. november 2011 #7 Skrevet 9. november 2011 (endret) Mine favoritt one liners: Ikke argumentere med en idiot. Han vil dra deg ned til sitt nivå og slår deg med erfaring. Å kunne konversere på mange språk er verdifullt, men å kunne holde munn på ett er uvurderlig. Det er bedre å være taus - og bli ansett for å være dum, enn å snakke - og utelukke enhver tvil Jeg trodde jeg ville ha en karriere, viser seg at jeg bare ville ha lønningene Aldri, under noen omstendigheter ta en sovepille og et avføringsmiddel på samme kveld. Stemmene i hodet mitt kan ikke være ekte, men de har noen gode ideer! Kunstig intelligens er ingen match for naturlig dumhet. Jeg har alltid tatt livet med en klype salt,.. pluss en skive sitron,.. og en shot tequila Endret 9. november 2011 av Drageløperen
Gjest malifika Skrevet 9. november 2011 #8 Skrevet 9. november 2011 Jeg husker en sånn men det er om sløsing da. Toppen av sløsing er å ta bilde av en sebra med fargefilm.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå