Gjest Skrevet 9. november 2011 #1 Skrevet 9. november 2011 Dame på snart 43 år som det siste året eller to har fått veldig PMS. Blir et irritert og trassig troll Det starter rett før eggløsning og varer til et par dager etter mensen har startet - med andre ord så er jeg lite festlig ganske mye av måneden. Det er ikke snakk om overgangsalder (så vidt jeg vet - har ikke de typiske symptomene på det), selv om jeg også har sterkere smerter ved eggløsning og noe lengre mens enn før. Er det noen som har erfaring med at Cerazette kan lette på PMS?
Gjest Nanne70 Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 Er noe yngre enn deg, men har brukt Cerazette i et drøyt år og har god erfaring med den, synes PMS-plagene har blitt merkbart mindre. Hvis du bruker annen prevensjon som fungerer for deg, kan du eventuelt forsøke Nattlysolje først, jeg har god erfaring med det også i forhold til PMS.
Gjest Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 Har ikke behov for annen prevensjon, da mannen min er sterilisert - men er på jakt etter noe som kan fjerne dritthumøret samt de voldsomme krampene ved eggløsning og mens.Kan jo starte med nattlysolje
Hirondelle Skrevet 26. mars 2012 #4 Skrevet 26. mars 2012 Jeg kom inn på dette forumet fordi jeg lette etter svar på spørsmålet mitt, om PMS kan forverres av Cerazette............ Hva snakker dere om?! At cerazette funker mot pms?! Herre, jeg har ikke vært annet enn trassig og sinna siden jeg begynte på de for 4 mnd siden... Kan det faktisk gå motsatt vei også?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå