Gå til innhold

Utstående ører

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei

Er det noen her som har hatt øreplastikk utført? Jeg er veldig hemmet av mine utstående ører og er etter mange år endelig klar for å gjøre noe med det. Er det noen her som har gjort det som kunne ha fortalt litt om erfaringer, resultatet, pris, tiden etter osv? Hadde satt veldig pris på det :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia,Jeg har aldri gjort det men har hatt 4 venner som har gjort det i oppveksten.Vil bare si at alle de fikk det dekket så sjekk det ut.

Skrevet

Jeg fikk gjort der for 18 år siden, da var jeg 15-16 år. Fikk det dekket. Det ser bra ut, men ørene er tykkere og mindre bevegelige, stive, enn de var før. Tiden etter gikk jeg med bandasje, men husker ikke hvor lenge.

Skrevet

Jeg fikk det gjort, og fikk alt dekket. Var vel 23-24 år.

Ørene var litt numne i en tid etterpå, og de er litt stive og "tykkere". Men det synes ikke, og resultatet er alt i alt kjempebra.

Stod 1,5 år på venteliste.

Skrevet

Hvordan fikk dere dette dekket? Hva er kriteriene?

Skrevet

Hvordan fikk dere dette dekket? Hva er kriteriene?

Heia,du må jo gå til fastlegen din så sender han/hun deg videre.

Skrevet

Tror alle får dekket dette, i hvert fall om du faktisk er plaget av det.

Skrevet

Tror alle får dekket dette, i hvert fall om du faktisk er plaget av det.

Ja, jeg er veldig plaget, har til og med blitt mobbet i voksen alder, noe som er helt tullerusk spør du meg. Jeg er i utgangspunktet ganske redd for å gå til legen, føler ikke han vil ta meg seriøst. Leste endel andre plasser på nett at diverse andre hadde fått et bestemt nei av legen. Men dette er nok eneste vei for å få det dekket.

• 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Var hos legen idag, fikk beskjed om at man nærmest måtte ha gått til psykolog i 5 år og ligge våken om nettene for å få dekket en slik operasjon. Fortalte om mobbingen i min barndom og at jeg slet med dette ennå, selv om jeg nå har blitt voksen. Ble henvist til en øre-nese-hals for videre konsultasjon. Å bli sendt til sykehuset kunne ta flere år sa han.. Ser ikke ut som jeg får dekket det nei..

Endret av WhiteDiamond
Skrevet

Syns det er rart. Var bare til legen en gang, fikk henvisning og ble operert. Finn deg en ny lege.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...