Gå til innhold

Til menn: Hvor viktig er flat mage?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet veldig mange kvinner sliter med selvbilde fordi de ikke har en flat mage..

Jeg selv har en helt grei mage, men den er ikke modell-flat som man nesten er nødt til å være født med å ha. Og hva som må has blir framstilt mer og mer i medier og det er uoppnåelig for mange. Jeg har fått høre av de fleste gutter at de liker at jenter har litt mage..

Så menn.. Hvor viktig er det for dere at en kvinne har flat(helt flat!) mage?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sannheten
Skrevet

Det er ekstremt viktig for de fleste menn at kvinner er fornøyd med magen sin. Enten den er flat eller ikke.

• Liker 4
Skrevet

Det varierer fra menn til menn, faktisk. Selv setter jeg pris på å se forskjell på dama og en softis, når hun har på hvit T-shirt og beige tights.

• Liker 3
Skrevet

Hvem ønsker en jente som ikke har dette da,hallo i luken liksom!!??!!!

Skrevet

Hvem ønsker en jente som ikke har dette da,hallo i luken liksom!!??!!!

Hvem ønsker en jente som ikke har dette da, hallo sa kuken liksom!!??!!!

• Liker 1
Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg vet veldig mange kvinner sliter med selvbilde fordi de ikke har en flat mage..

Jeg selv har en helt grei mage, men den er ikke modell-flat som man nesten er nødt til å være født med å ha. Og hva som må has blir framstilt mer og mer i medier og det er uoppnåelig for mange. Jeg har fått høre av de fleste gutter at de liker at jenter har litt mage..

Så menn.. Hvor viktig er det for dere at en kvinne har flat(helt flat!) mage?

Jeg har ikke sett en eneste baby med flat mage :fnise: .

• Liker 3
Skrevet

Jenter flest har naturlige fettdepoter på magen, akkurat som vi har mer fett på rumpe, lår og pupper enn ellers på kroppen. Menn vet dette, tror ikke menn leter etter jenter med pannekakeflate mager. De finnes nesten ikke, såsant hun ikke er catwalkmodell eller ekstremsport-utøver.

• Liker 2
Skrevet

Fram til jeg var 20 hadde jeg helt paddeflat mage. Dvs i profil gikk den ikke ut i det hele tatt.

Nå er jeg 4 år eldre og når jeg står i profil går den litt ut nederst. En liten heving liksom fra litt under navlen. Når jeg sitter med krummet rygg eller ligger i fosterstilling kommer det en valk. Og hvis jeg tar sit-ups kan jeg kjenne at det er litt fett nederst på magen :snurt:

Dette plager meg litt, men jeg tror ikke det er noen big deal for gutter. Så lenge man ikke har direkte valker og mye fett tror jeg ikke de bryr seg om man er helt flat eller går litt ut.

Det har mye med hvordan man er "født"/gener. Jeg har feks ingen lovehandles, mens noen jenter som er tynnere enn meg har det.

Tror jeg kunne fått den bort ved å endre kostholdet og trene enda mer, men er det verdt det? Da risikerer jeg å miste puppene og litt av rumpa. Må ganske mye ned i vekt for å få det vekk, og da ryker andre ting jeg er veldig fornøyd med.

Så lenge man ikke er direkte feit på magen tror jeg det viktigste er å være fornøyd selv :jepp: Lettere sagt enn gjort da, jeg ser hele tiden på magen i speilet og tenker av og til at den er stram og flott, andre ganger "buhu, den var flatere før!". Og vil helst ikke ligge i stillinger jeg får valk i med kjæresten :sjenert:

1 kg ekstra på rumpe eller lår gjør ingenting, men på magen er det krise. Magen er et fælt område, absolutt det vanskeligste stedet å holde slankt og fint :gjeiper:

Gjest Setareh
Skrevet

har sittet lenge å jobbet med en innleveringsoppgave, jeg har en regel som sier at jeg ikke skal spise noe om natten, jeg har så jævlig lyst på en saftig burger eller noe lignende som gniiiiir maven, hehe:P men jeg velger å ikke spise nettopp fordi jeg vil beholde min flate mage.

Tror de fleste drømmer om en jente med flat mage, og med flat mener jeg ikke da dødsflat, men ja viktig at fettet ikke henger å slenger, det er jo ikke bare fint for gutta, men sunt for deg også :)

Skrevet

Mine mage er ikke flat. Men har så og si ingenting fett å klype tak i der, så er kun luft og "innvoller".. heh..

Irriterer meg skikkelig, for den kunne ha vært så fin!

Skal den være flat så må jeg sikkert gå uten mat i flere dager, og så viktig er det alldeles ikke..

Vet at catwalk modeller med flate mager som regel faster først.

Skrevet

Fram til jeg var 20 hadde jeg helt paddeflat mage. Dvs i profil gikk den ikke ut i det hele tatt.

Nå er jeg 4 år eldre og når jeg står i profil går den litt ut nederst. En liten heving liksom fra litt under navlen. Når jeg sitter med krummet rygg eller ligger i fosterstilling kommer det en valk. Og hvis jeg tar sit-ups kan jeg kjenne at det er litt fett nederst på magen :snurt:

Dette plager meg litt, men jeg tror ikke det er noen big deal for gutter. Så lenge man ikke har direkte valker og mye fett tror jeg ikke de bryr seg om man er helt flat eller går litt ut.

Det har mye med hvordan man er "født"/gener. Jeg har feks ingen lovehandles, mens noen jenter som er tynnere enn meg har det.

Tror jeg kunne fått den bort ved å endre kostholdet og trene enda mer, men er det verdt det? Da risikerer jeg å miste puppene og litt av rumpa. Må ganske mye ned i vekt for å få det vekk, og da ryker andre ting jeg er veldig fornøyd med.

Så lenge man ikke er direkte feit på magen tror jeg det viktigste er å være fornøyd selv :jepp: Lettere sagt enn gjort da, jeg ser hele tiden på magen i speilet og tenker av og til at den er stram og flott, andre ganger "buhu, den var flatere før!". Og vil helst ikke ligge i stillinger jeg får valk i med kjæresten :sjenert:

1 kg ekstra på rumpe eller lår gjør ingenting, men på magen er det krise. Magen er et fælt område, absolutt det vanskeligste stedet å holde slankt og fint :gjeiper:

Og du tror menn bryr seg om en valk?? :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ingenting imot litt fett på kvinnemagen, har heller ikke noe imot endel svai. Det er vel også vanskelig for kvinner å utvikle ordentlig vaskebrett som oss menn?

Denne tråden føyer seg i rekken av tråder som går omtrent sånn: Jeg-er-en-kvinne-og-ser-ut-som-en-kvinne, er-det-normalt? :klo:

(Hvis du er det, så er det som regel normalt, ja) :sjenert:

Feri.

• Liker 2
Skrevet

Og du tror menn bryr seg om en valk?? :fnise:

Håper ikke det :sjenert:

Men den var finere/flatere før og det plager meg litt.

Pokkers sjokolade :fnise:

Noen andre som har merket av noen gutter er redde for å ta på magen til jenta foressten? Sikkert mange jenter som er misfornøyde med magen sin og ikke vil at gutten skal ta på den, også er de deretter forsiktig med alle jenter etter å ha fått noen "hey, ikke rør magen min, den er feit". Litt sånn minefelt...

Ømt punkt hos mange! Blir ikke superhappy selv om han skal ta på magen når vi ligger i skje. På ryggen eller stående derimot, da er den flat(ere):P

Skrevet

Noen andre som har merket av noen gutter er redde for å ta på magen til jenta foressten? Sikkert mange jenter som er misfornøyde med magen sin og ikke vil at gutten skal ta på den, også er de deretter forsiktig med alle jenter etter å ha fått noen "hey, ikke rør magen min, den er feit". Litt sånn minefelt...

Ømt punkt hos mange! Blir ikke superhappy selv om han skal ta på magen når vi ligger i skje. På ryggen eller stående derimot, da er den flat(ere):P

You assume to much, get real!

Skrevet

haha! jeg som trodde jeg var den eneste :fnise:

fører alltid hånden opp til puppene jeg når vi ligger i skje. ligger jeg på ryggen kan han plukke nett hvor han vil :lur:

Skrevet

Kjæresten min sier at han ikke bryr seg noe særlig, men at det går en grense :P

Selv er jeg ganske slang, ikke noe lovehandles og hoftebeina stikker lenger frem enn magen. Allikevel så har jeg en sånn bump nederst på magen som jeg ikke blir kvitt uansett hvor mye jeg trener og spiser sunt :P Må nok bare leve med.

Skrevet

Flat mage er hot, men ikke et must. Mye viktigere at kvinnfolket er fornøyd med egen mage.

Skrevet

...Og vil helst ikke ligge i stillinger jeg får valk i med kjæresten :sjenert:

Akkurat sånn der tankegang tror jeg er mer turn off for menn flest enn at magen har en liten valk i enkelte stillinger...

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...