AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Jeg rett og slett hater å stå opp og jeg har hater å legge meg. Men å så godt det er etter man har krypet under dyna. Og jeg kommer meg jo i form med en gang jeg står opp og da. Flere som har det sånn?
AloeVera Skrevet 8. november 2011 #3 Skrevet 8. november 2011 Merkelig det der. Det er sååå mye bedre å sove på morgenen enn det er om natta/kvelden..
Xaphan Skrevet 9. november 2011 #4 Skrevet 9. november 2011 Å stå opp er ikke alltid like gøy dersom man ikke er uthvilt, men å legge seg er bare deilig - særlig når man er skikkelig trøtt
Gjest otrivin Skrevet 9. november 2011 #5 Skrevet 9. november 2011 Jepp. Men på meg hjalp det en del å få hund, for når jeg titter over sengekanten og ser en liten mops krøllet i en ball i kurven sin som ser trøtt på meg så er det ikke så vanskelig å stå opp likevel. Hehe.
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #6 Skrevet 10. november 2011 Jeg har det sånn. Hater å sove men glad i søvn om det gir mening!
Cho Kon It Skrevet 10. november 2011 #7 Skrevet 10. november 2011 Jeg hater å legge meg, men jeg avskyr å stå opp. Jeg kvikner ikke til før i nitiden uansett når jeg står opp, før den tid er jeg kvalm, har vondt i hodet og er generelt helt ubrukelig.
Gjest Daenerys Skrevet 10. november 2011 #8 Skrevet 10. november 2011 Jeg er dårlig på å komme meg i seng, men når jeg først er der vil jeg ikke ut igjen på morgenen!
Gjest Badedrakt Skrevet 10. november 2011 #10 Skrevet 10. november 2011 ja, jeg har det sånn. Og det irriterer meg
Tingo Skrevet 10. november 2011 #11 Skrevet 10. november 2011 Mange har det sånn, vi B-mennesker (festlig ord, som om vi er annenrangs) utgjør ca halve menneskeheten, likevel "må" vi leve etter A-menneskenes døgnrytme. Urettferdig
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå