AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Jeg er en 17 år gammel jente og går i 2. klasse på vgs. Jeg er ekstremt stille og sjenert av meg, den rolige typen ingen legger merke til. Ikke bare vanlig sjenert, men veldig sjenert! Det er ikke mange jeg veksler ord med på skolen, og det kan fint gå en hel dag uten at jeg prater med noen. Jeg har ingen venner i klassen. Det jeg lurer på eeeer... Jeg har Facebook, og der er jeg venn med folk jeg la til for lenge siden. Blant annet enn gutt som gikk i min paralellklasse på ungdomsskolen. Vi går nå på samme vgs, men ikke i samme klasse. Jeg har lagt merke til at han har likt ganske mange av Facebook-statusene mine. Og ja, jeg vet jeg "overreagerer" :gjeiper: Jeg prater aldri med han. Han er "den kule" typen med veldig mange venner, populær og sosial. Helt annen type enn meg når det gjelder å være utadvent og sånn. Han er i en gjeng med mange gutter som mobbet meg før, men selv om han er i den gjengen, har aldri HAN mobbet meg. Noen ganger føler jeg at han ser på meg, eller har lyst til å hilse, men jeg vet ikke... Kanskje jeg bare er innbilsk. Jeg syns han virker interessant, men jeg er jo som sagt dødssjenert! Hadde jeg hatt venner kunne jeg gått bort til han med dem. Jeg grubler mye over slike ting fordi de fleste ikke legger merke til meg, så når han gjentatte ganger liker statuser av meg, begynner jeg jo å lure... Hva tenker dere? Er det bare en tilfeldig handling, tror dere? Hva skal jeg gjøre? Jeg syns samtidig det er veldig ekkelt at han er i gjengen blant gutter som har mobbet meg tidligere. Men jeg syns samtidig han virker litt snill. Jeg vet ikke hva jeg spør om en gang! Men hvis dere har noen gode råd, så kom med det. Han sier ingenting til meg i virkeligheten, men like statusene mine, det gjør han... Og ja, jeg vet jeg er teit!!
anonymen Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 Vel, er ikke godt å si hva som er greia. Men det skader jo ikke å hilse på han når du ser han. Start med å si "Hei" når du ser han, så kan du se hvordan ting går der i fra. Kanskje like noen av hans statuser. Du har jo ikke noe å tape på det:)
Blod Skrevet 9. november 2011 #3 Skrevet 9. november 2011 Har vært i en VELDIG lignende situasjon selv, før! Og tro det eller ei, jeg ble sammen med personen til slutt. Så ja, det er ikke helt umulig at du kan få kontakt med denne gutten. Prøv å si hei en dag, da Jeg vet at det virker utrolig flaut, og kanskje du svetter som en gris, men du vil få igjen for det senere hvis du presser deg veldig hardt! Lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå