Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2003 #1 Del Skrevet 10. desember 2003 Er det noen som vet noe om dette? Kjøpte de i fjor, så jeg mye si at jeg synes det var dårlig kvalitet på de. Men kanskje man kan få fikset det, uten at det koster en formue. Skoene kostet 750 kr. Jeg har allerde spandert 250 kr. på de, pga. at sålen hadde gått opp i fronten og i helen. Så hvis det ikke koster en formue å få fikset de nå, er det kanskje vert det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tristessa Skrevet 10. desember 2003 #2 Del Skrevet 10. desember 2003 Gå til en skomaker og få et lite prisoverslag. Hvis det virker urimelig, ville jeg tatt kontakt med butikken du kjøpte de hos. 750 kr er tross alt en del penger, og da ville jeg personlog forventet at skoene holdt en stund. Dette kommer jo selvsagt også an på hvor mye du har brukt dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
birgitte242 Skrevet 10. desember 2003 #3 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg fikk nylig ny glidelås i mine støveletter, det kostet 150 pr sko, så det er jo ikke allverden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 11. desember 2003 #4 Del Skrevet 11. desember 2003 Takk for svar:) Fpr nok ta meg en tur til skomakeren og forhøre meg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå