AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 SKAL Ta juverderm for forste gang om 2ukers tid. Har aldri provd noe slikt saa gleder meg litt. Har alltid hatt store komplekser for leppene mine(elsker rod leppestift, men kan feks aldri gaa med det selv). Lurer paa om noen har erfaring? Er det vondt mange dager etter? Og hva er forskjellen? Skal ta det paa colloseum spa eller ellipseklinikken. Vil jo gjerne at det skal synes, er mange som sier at man foler at det forsvinner etter at hevelsen gaar bort, men er det slik?koster jo litt..
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #2 Skrevet 9. november 2011 Kan du fortelle om resultatet etter du har gjort det? Er veldig interessert i dette selv, fyller 18 snart og har lyst til å prøve det ut. Vil bare ha en liten forandring da leppene mine ser ok ut fra før av, men litt fylde ikke hadde gjort noe. Mislykkede lip fillere er jo ikke noe pent, og jeg vil helst ikke at folk skal legge veldig merke til det(da går jo snakkisen......).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå