AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Hei. Jeg kaster opp mat, men bare når jeg føler for det. Har ikke pågått noe særlig lenge, men man føler seg så utrolig mye bedre etterpå. I de siste ukene har jeg vært innom internett å søkt opp bulimi/anoreksi antakeligvis hver dag. Ikke vet jeg hvorfor jeg gjør dette.. Jeg føler vel at det å spy opp maten min gjør meg selv gladere. Jeg er blitt utrolig observant til matinntaket mitt. Hver gang jeg spiser for mye, tenker jeg på dette. Prøver å sulte meg. Jeg vil for all del IKKE bli spiseforstyrret, men jeg føler jeg har et fokus i hverdagen, noe som jeg vil mestre, kan man vel si. Jeg føler dette er min måte å få andre ting å tenke på i hverdagen. Det er min lille hemmelighet. Jeg vil egentlig bare høre deres meninger. Jeg synes det er så utrolig deilig å komme seg litt vekk fra negative tanker, men å heller kun fokusere på matinntaket, sult og oppkast. Høres nok helt DUST ut som skriver dette, men er så utrolig vanskelig å forklare.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 Du ser jo tydeligvis selv alle feilene du gjør. Du må bar slutte. Stoppe. Ikke tillat deg selv å gjøre ting du vet er dumt.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #3 Skrevet 8. november 2011 Jeg har slitt med bulimi i flere år, og for meg begnte det sånn som du beskriver her. Nå sitter jeg her med tenner som er ødelagt av all oppkastingen, og jeg har et totalt ødelagt forholdt til mat og kropp. vet ikke hvordan jeg ser ut lenger, om jeg er normalvektig eller ikke. Abnefaler deg å skaffe hjelp før det er for sent. Med én gang fokuset på mat og kropp tar over hverdagen har du om ikke annet en påbegynt spiseforstyrrelse. Detter noe som aldri vil gå over av seg selv, så skaff hjelp!
The Kitten Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 Hei. Jeg kaster opp mat, men bare når jeg føler for det. Har ikke pågått noe særlig lenge, men man føler seg så utrolig mye bedre etterpå. I de siste ukene har jeg vært innom internett å søkt opp bulimi/anoreksi antakeligvis hver dag. Ikke vet jeg hvorfor jeg gjør dette.. Jeg føler vel at det å spy opp maten min gjør meg selv gladere. Jeg er blitt utrolig observant til matinntaket mitt. Hver gang jeg spiser for mye, tenker jeg på dette. Prøver å sulte meg. Jeg vil for all del IKKE bli spiseforstyrret, men jeg føler jeg har et fokus i hverdagen, noe som jeg vil mestre, kan man vel si. Jeg føler dette er min måte å få andre ting å tenke på i hverdagen. Det er min lille hemmelighet. Jeg vil egentlig bare høre deres meninger. Jeg synes det er så utrolig deilig å komme seg litt vekk fra negative tanker, men å heller kun fokusere på matinntaket, sult og oppkast. Høres nok helt DUST ut som skriver dette, men er så utrolig vanskelig å forklare. For sent, du har en spiseforstyrrelse allerede!
Djungelvrål Skrevet 8. november 2011 #5 Skrevet 8. november 2011 Denne tråden er rapportert. Ts, les forumregler.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #6 Skrevet 8. november 2011 Jeg har slitt med bulimi i flere år, og for meg begnte det sånn som du beskriver her. Nå sitter jeg her med tenner som er ødelagt av all oppkastingen, og jeg har et totalt ødelagt forholdt til mat og kropp. vet ikke hvordan jeg ser ut lenger, om jeg er normalvektig eller ikke. Abnefaler deg å skaffe hjelp før det er for sent. Med én gang fokuset på mat og kropp tar over hverdagen har du om ikke annet en påbegynt spiseforstyrrelse. Detter noe som aldri vil gå over av seg selv, så skaff hjelp! Ja, du har vel et godt poeng her. Kan du fortelle litt om din vei til bulimi? Hvordan begynnelsen var?
ninuska_ Skrevet 8. november 2011 #7 Skrevet 8. november 2011 (endret) Kjære Trådstarter, Jeg stenger denne tråden nå og vil gjerne formidle telefonnummeret til IKS, 22 94 00 10. Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien. Vennlig hilsen ninuska_, mod Endret 8. november 2011 av ninuska_
Fremhevede innlegg