Gå til innhold

Dere som har hatt piercing i nesa!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vurderer å ta en bitteliten diamantpiercing i nesa, den tynneste det er mulig å få..

Lurer på om noen har hatt det og fått stygt arr etterpå når man ikke vil ha den mer? Vil ikke gå rundt med en stor prikk på nesa resten av livet, liksom :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men det er veldig mange som får et hull igjen der da for alltid... samme med de som tar i brynet eller leppa.

• Liker 1
Skrevet

jeg har ett bittelite arr. Overhode ikke noe som plager meg eller folk legger merke til.

Gjest Apophis
Skrevet

Eg har eit knøttlite arr som er usynlig med mindre man ser godt etter. Har hatt hull i nesa tre ganger.

Skrevet

takk alle! kanskje jeg skal ta sjangsen da? har veeldig lyst :) men skal jo ikke ha den for evig..

Skrevet

Jeg har et hull der! Ikke pent... Er ganske stort, ser det med en gang.

Gjest Heloise
Skrevet

Hadde en 1,6 mm (eller er det 1,8 mon tro) og har ikke noe arr.

Gjest otrivin
Skrevet

Tror det er standardstørrelse på kanylene de bruker, så hullet blir stort og du må ha større piercing i i begynnelsen. De jeg kjenner som har hatt har arr alle sammen, men jeg har hatt over leppen og har ikke arr.

Skrevet

Jeg har piercing i høyre nesebor nå, og har hatt i venste for mange år siden.

På høyresiden ble det brukt 1.0mm nål, og alle smykkene jeg bruker er 1.0mm i diameter, så hullet er ikke veldig stort.

På venstre side hadde jeg vel tilsvarende, men piercingen ble satt i en pore, så arret synes ikke. Ikke engang pierceren min ser det uten å se veldig nøye etter.

Det er også enklere å "skjule" gamle arr om du tar piercingen der nesa får en grop om du sperrer opp neseborene, om du forstår hva jeg mener. Dessuten ser den oftere penere ut når den står der.

Hør med piercingstudioet om hvilke størrelser de bruker på nålene, og om det er mulig å få noe enda mindre enn 1.0mm om du er redd for arr. (ulempen er at det blir vanskelig å finne smykker til den annet enn på piercingstudioer eller Glitter/Accessories)

Skrevet

Jeg har arr på nesa, og det er IKKE mye pent!

Skrevet

Det beste for deg er å sjekke alle de arrene du har på resten av kroppen (om du har noen, that is) Alle gror forskjellig, noen får store arr, andre får små arr, andre igjen får ingen arr.

Jeg har en tendens til å få synligere arr av små rifter enn av større sår, og alle piercingarrene mine er lite synlige om man ikke ser nøye etter.

Gjest Mahareth
Skrevet

Jeg har et nesten usynlig arr. Tok piercingen to ganger.

Skrevet

takk alle! kanskje jeg skal ta sjangsen da? har veeldig lyst :) men skal jo ikke ha den for evig..

Hvorfor ta hull i nesen om du ikke skal fortsette å ha det? Jeg er 42 og tok hull i nesen (for maaange år siden) - etter en liten tankeprosess, for å være helt sikker på at jeg ville ha den. Har aldri angret et sekund, var lykkelig med den fra første øyeblikk - og ser ikke for meg at jeg NOEN GANG kommer til å ta den vekk. Føler meg faktisk veldig naken uten, og skulle jeg en dag ha glemt å sette den i (tar den bare ut om jeg skal dyprense ansiktet eller er kjempeforkjølet)og oppdager det når jeg er ute av huset ; ja da går jeg raskt til nærmeste sted hvor jeg får kjøpt meg en ny :fnise:

• 9 måneder senere...
Skrevet

Har tenkt til å ta piercing i nesa snart, jeg er 14 og har ikke tatt piercing før. Burde jeg ta med nål eller skyte med pistol? :)

Gjest Stronger
Skrevet

Jeg har et lite arr ja, tror jeg fortsatt kunne stukket en piercing gjennom. Tok piersingen ut for 6 år siden.

Skrevet

Jeg har ikke arr og jeg tok det til og med hos frisør en gang i gamle dager.

• 2 måneder senere...
Gjest Henriette
Skrevet

Noen som vet hvordan man tar ut piercingen fra nesa? jeg har en slags ring på innsiden, hvordan skal jeg få tatt den ut?

Skrevet

Har tenkt til å ta piercing i nesa snart, jeg er 14 og har ikke tatt piercing før. Burde jeg ta med nål eller skyte med pistol? :)

NÅL!, Det er det som er piercing, å skyte med pistol gir dårlig resultater og kan være skadelig. Gå for all del til en flink piercer.

Anonym poster: 140c66092c0541fb69d1bc66f5cb34b3

Skrevet

Hadde piercing i nesa i et par år, har ikke noe synlig arr etter det :) Tok med sånn pistol hos frisøren, gikk bra men har jo hørt i ettertid at det ikke er det beste :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...