AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Jeg har nå fått invitasjon til reunion med de jeg gikk barne og ungd. skole med. Dette er jo såklart i hjembygda, jeg bor et helt annet sted i landet nå. Har ikke kontakt med noen av de gamle klassekameratene bortsett fra et par på facebook, så er usikker på om det er verdt det. Dette vil koste; flybilletter, overnatting og selve festen. Er det virkelig verdt det? Eller er dette noe man ikke bør gå glipp av?
Eudyptula Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 Det kommer da helt an på om du selv har lyst til å treffe disse menneskene igjen. Jeg har deltatt på alle slike reunions, fordi jeg hadde et godt forhold til mange av klassekameratene mine, og syntes det var gøy å se dem igjen. Mange andre har droppet disse festene, og sikkert ikke syntes at de har gått glipp av noe heller.
challenger Skrevet 8. november 2011 #3 Skrevet 8. november 2011 Det skulle være reunion for ungdomskolen til oss nå for ikke lenge siden(synes det var vel tidlig etter bare 6år jeg da men). Jeg deltok ikke pga at jeg ikke har kontakt med en eneste en fra ungdomskolen lenger.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #4 Skrevet 8. november 2011 Trinnet mitt planlegger reunion nå, men jeg har ikke vurdert å gå ett sekund. Jeg var et mobbeoffer hele grunnskolen og har absolutt ikke noe behov for å gjenleve de glemte minnene.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #5 Skrevet 9. november 2011 Ja, jeg deltok. Det gjorde også de fleste andre, foruten to stykker. Ei som var på andre siden av jorden, og ei som trives bedre i narkomiljøer.
Gjest Heloise Skrevet 9. november 2011 #6 Skrevet 9. november 2011 Jeg dro, men fikk ikke noe spesielt ut av det. Jeg dro fordi venninnen min dro, hun fikk nok mer ut av det for hun kjente folk, det gjorde ikke jeg. God mat da, det var alt. Man tror vel at man vil sitte igjen og angre på at man ikke dro, men jeg hadde hatt det mye bedre hjemme med venninna mi og hatt jentekveld fremfor å dra dit.
Rainbow Skrevet 9. november 2011 #7 Skrevet 9. november 2011 Ja, jeg deltok. Men det var her i Oslo, så det var jo lettere med reise og sånn. Det var fordi jeg ble mobba på hele ungdomsskolen, og ville vise at jeg hadde blitt annerledes. Det var merkelig nok morsomt! 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #8 Skrevet 9. november 2011 Ja, jeg dro. Desverre. Sjelden har jeg sett voksne folk oppføre seg så nedrig, selv om jeg vel burde forstått at slemme barn ble slemme voksne.
MissStiles Skrevet 9. november 2011 #9 Skrevet 9. november 2011 Det ble ikke arrangert noe 10års reunion med ungdomsskolen og det var jeg rett og slett glad for.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2011 #10 Skrevet 9. november 2011 Du må bestemme helt selv, men tenk over om dette faktisk er mennekser du har lyst til å bruke penger på å se igjen, i og med at dette faktisk blir noen kroner i reise og overnatting, og selve treffet er vel heller ikke gratis? Jeg dro ikke på reunion fra ungdomsskolen, var ikke mange mennesker derfra jeg ønsket å se igjen, og føler absolutt ikke jeg gikk glipp av noe... De jeg ønsker å ha kontakt med fra den tiden har jeg på facebook. Gjengen fra vgs planlegger nå reunion til våren, og dit gleder jeg meg faktisk til å dra
Gjest Applecore Skrevet 9. november 2011 #11 Skrevet 9. november 2011 Er det noen som har sett filmen som heter Klassefesten? (Fra 2002, svensk, tror jeg). Vet ikke om jeg skal si den er så fryktelig bra, men den treffer spikeren så sykt på hodet når det gjelder hvordan man umiddelbart går rett inn i de gamle rollene sine ved en sånn anledning. Det brygget opp til 10 års jubileum for klassetrinnet mitt på ungdomsskolen for et par år siden, men det kokte bort og ble ikke noe av (ingen som egentlig gadd å sette noe i sving); på en måte er jeg lettet, og på en måte så er jeg veeeldig nysgjerrig på hvordan det kunne blitt :gjeiper:
Gjest Silvermist Skrevet 9. november 2011 #12 Skrevet 9. november 2011 Er det noen som har sett filmen som heter Klassefesten? (Fra 2002, svensk, tror jeg). Vet ikke om jeg skal si den er så fryktelig bra, men den treffer spikeren så sykt på hodet når det gjelder hvordan man umiddelbart går rett inn i de gamle rollene sine ved en sånn anledning. Det brygget opp til 10 års jubileum for klassetrinnet mitt på ungdomsskolen for et par år siden, men det kokte bort og ble ikke noe av (ingen som egentlig gadd å sette noe i sving); på en måte er jeg lettet, og på en måte så er jeg veeeldig nysgjerrig på hvordan det kunne blitt :gjeiper: Det der er så sant! Jeg var på 10-års jubileum for ungomsskolen forrige høst, det var en morsom affære De samme folkene hang sammen i grupper, de samme folkene flørtet og holdt på, de samme folkene skulte stygt på hverandre osv. Men det var en artig kveld, og jeg er glad jeg gikk.
Tingo Skrevet 9. november 2011 #13 Skrevet 9. november 2011 Ingen av mine reunion'er har passet med tidspunktene. Av referatene å dømme så var det nok like greit: De samme gamle klikkene holdt seg hardnakket for seg selv, og de som var kommet for å møte klassen følte det som om de hadde krasjet noens private fest. Så, sannsynligheten er stor for at jeg ikke har tid neste gang heller
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå