Gjest Anonymous Skrevet 10. desember 2003 #1 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg har nå tatt folsyre i 100 dager, og har enda ikke blitt gravid :-( Skal jeg fortsette å ta folsyre? Hilsen Forhåpentligvis gravid snart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanne M. Skrevet 10. desember 2003 #2 Del Skrevet 10. desember 2003 Du skal fortsette å ta folsyre så lenge du planlegger å bli gravid. Mange kvinner får for lite folsyre i sitt daglig kosthold. Mener også å huske at jeg leste i en forskningsrapport at tilskudd av folsyre også kan gjøre at man blir lettere gravid... Så bare fortsett du til du blir gravid og tre mnd. ut i svangerskapet.. Lykke til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 10. desember 2003 #3 Del Skrevet 10. desember 2003 Jeg har lest at mangel på folsyre kan være årsak til abort tidlig i fosterutviklingen - så det er all grunn til å ta folsyretablettene sine! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 10. desember 2003 #4 Del Skrevet 10. desember 2003 Folsyre reduserer (tilnærmet fjerner..) risikoen for ryggmargsbrokk hos barnet. Derfor skal man ta det både før man blir gravid (nr man planlegger å bli det) og de tre første månedene av svangerskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå