AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #1 Skrevet 8. november 2011 Jeg føler at venstrearmen er litt nummen på en måte. Klarer liksom ikke bruke den slik jeg vil. Og har litt sånn følse av at den sover. Er det vanlig, siden jeg er høyrehendt? har aldri tenkt over det før
Minya Skrevet 8. november 2011 #2 Skrevet 8. november 2011 Har du slått den eller ligget skjevt nylig?
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #3 Skrevet 8. november 2011 Har du slått den eller ligget skjevt nylig? Ikke det jeg vet
AnonymBruker Skrevet 8. november 2011 #5 Skrevet 8. november 2011 Nei så alvorlig er det ikke. Bare lurte på om det er sånn fordi det er den hånda jeg ikke bruker tilvanlig? at den er litt svakere på en måte
Minya Skrevet 9. november 2011 #6 Skrevet 9. november 2011 Nummen er vel ikke akkurat ordet å bruke da. Heller ubrukelig eller noe Jeg kan ikke relatere meg til det da jeg er det som kalles ambidextrous; jeg bruker begge hender like mye. Skriver til og med med begge, selv om jeg favoriserer høyre til skriving. Men alt annet bruker jeg begge hender til, skruing, hamring, løfting, you name it. Er også sterkere i venstre om jeg bryter håndbak
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå