AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #21 Skrevet 10. november 2011 Vet det går mye rykter om den gutten. Hele bygda omtrent mener at han er gal og de fleste ser på en som en bygdetulling. Høres ut som en hel bygd som mobber en gutt. Det var en slik gutt i min bygd når jeg vokste opp. Skadene bygda påførte ham er evige og har preget hans liv sterkt. Hvis du har ett hjerte som strekker seg utenfor hjemmet så ser du litt kritisk på situasjonen og legger tilside ditt eget "englebarn" sin versjon og faktisk undersøker hva det er som gjør en ung gutt så desperat at han foran andre gir klart uttrykk for at han er drevet til bristepunktet. Her må det være mye voksenansvar for mobbingen og du står vel ikke og ser på at noen mobber selv om det ikke er ditt eget barn? Jeg får vondt langt inni hjerterota for denne gutten, hva tenker du TS? 1
Lillah Skrevet 10. november 2011 #22 Skrevet 10. november 2011 Det er på ingen måte greit å drapstrue noen, og det er noe du absolutt kan anmelde! MEN jeg synes det er veldig naivt av deg å tro at datteren din bare er snill og hyggelig... Kanskje det er slik du VIL at hun skal være hele tiden, og mulig hun er det innom husets 4 vegger, men det kan jo være at hun er en annen når hun er sammen med venner etc..
Gjest Adriane Skrevet 10. november 2011 #23 Skrevet 10. november 2011 Jeg ser det er gjentatt i det uendelige over her, men du kan ikke være så naiv at du virkelig tror datteren din er 100% uskyldig i det hele. Man skal bli presset ganske langt for å gjøre det han gjorde, rett foran øynene på moren til den han angrep! Kanskje han ville skremme henne litt, og samtidig åpne øynene dine. Jeg ville trodd at enhver voksen med et snev av innsikt ville skjønne at han prøver å sende noen ganske sterke signaler her. Det håpet antakeligvis han også. Det er nemlig ganske usannsynlig at dette skjedde helt uprovosert. Fremfor å anmelde, ville jeg kontaktet foreldrene til gutten og gutten selv, og bedt om en samtale. Først uten datteren din, for å prøve å finne ut hva gutten har å fortelle. Deretter med datteren din, hvor hun blir konfrontert med det han har hatt å si - det er ikke sikkert hun klarer å tviholde like hardt på englemaska si om hun blir konfrontert med saken på den måten, med både gutten og hans foreldre tilstede. Vær så snill, ta av deg skylappene og innse at datteren din med all sannsynlighet ikke er så uskyldig som hun hevder (og du velger å tro). For alles skyld. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå