Imax Skrevet 11. desember 2003 Forfatter #21 Skrevet 11. desember 2003 Jeg tror bredde og variasjon er viktig. som f.eks. hun ene dama i lindex-reklamen for bh-er, hun må jo ha vært 50! Jeg synes vi kan ha litt aldersspenn også jeg. Og det finnes jo mange flotte modeller som er pene å se på (og kanskje litt penere enn oss "vanlige", for det er vel litt av greia med modeller) som er rundere, eldre, små pupper, store pupper, store rumper, små rumper. Vi må få litt av alt! Jeg pleier alltid å si til folk som misliker kroppen sin at de bør ta seg en tur på offentlig bad. Så ser man variasjonen. Noen har hengepupper, noen er tynne, noen er skrukkete, noen er ditt og datt. Så får man perspektiver på ting.
Ra|cer Skrevet 11. desember 2003 #22 Skrevet 11. desember 2003 Måtte løpe å kjøpe KK nå, ble nysgjerrig! Og gjett om jeg ble glad for reportasjen! Selvtilliten steg og jeg syns klærne/undertøyet var mye finere på modellen i KK en mange av de syltynne modellene! Det var vakkkert! :D
ringblomst Skrevet 11. desember 2003 #23 Skrevet 11. desember 2003 Abonnerer på KK og stusset positivt over denne reportasjen - tok meg nesten i å tenke hun var stor :oops: , for jeg er jo ikke vant til å se normal (alt er relativt) størrelse på kvinner i slike blader. Bare positivt med spenn innenfor alder, størrelser (inkl høyder) og hudfarver .
Gjest gjest1 Skrevet 11. desember 2003 #24 Skrevet 11. desember 2003 Jeg synes hun var mega-flott!!!Det var innmari hyggeli å se et NORMALT kvinnfolk!!! All skryt til KK, det er en grunn til at det er det eneste "dame-bladet" jeg synes det er verdt å brulke penger på!!!!!
Mrs. B Skrevet 11. desember 2003 #25 Skrevet 11. desember 2003 Er det dette bildet som står i KK? > Bilde fra KK webside
ringblomst Skrevet 11. desember 2003 #26 Skrevet 11. desember 2003 Er det dette bildet som står i KK? > Bilde fra KK webside Det stemmer.
Tjorven Skrevet 15. desember 2003 #27 Skrevet 15. desember 2003 Jepp, så den! :D Og det beste av alt var at de ikke gjorde noen sak av det, av typen "Undertøy for deg som er lubben" eller noe sånt, det var rett og slett en helt vanlig motereportasje. Strålende! Det var dette jeg også synes var så bra! Var kjempefornøyd over at de brukte ei normal jente som modell i en sånn reportasje, man føler seg litt mer normal i fasong enn når man bare ser de typiske modellene i sånne reportasjer!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå