Gå til innhold

Squirting


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg presiserer jo at jeg ikke forsøker å nedvurdere deg, Supermann. Slapp av. Det er helt i orden for min del at du koser deg med piss. Noen tenner på det. Det er sikkert helt naturlig. Ikke noe å skamme seg for her. :)

http://www.lommelegen.no/331253/kvinnelig-ejakulasjon

Les denne du! Det ser ut som om du trenger det. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg presiserer jo at jeg ikke forsøker å nedvurdere deg, Supermann. Slapp av. Det er helt i orden for min del at du koser deg med piss. Noen tenner på det. Det er sikkert helt naturlig. Ikke noe å skamme seg for her. :)

Du har tydeligvis problemer med å forstå det som blir sagt til deg, så jeg forsøker en gang til. Det jeg har opplevd av ejakulasjon har ikke vært piss. Du må ikke ta sånn på vei fordi du aldri har sett, hørt og smakt en kvinne på den måten. Med litt øvelse kan det jo hende du opplever det du og, og vil innse det mange andre allerede vet. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.lommelegen.no/331253/kvinnelig-ejakulasjon

Les denne du! Det ser ut som om du trenger det. :)

"Det du opplever er faktisk det vi noen ganger kaller "kvinnelig ejakulasjon"."

Faktisk... Noen ganger :)

Jeg lurer på hva reaksjonen hadde vært dersom han eller andre leger hadde fortalt kvinner at de bare tisset på seg. Det er nok litt der det ligger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har tydeligvis problemer med å forstå det som blir sagt til deg, så jeg forsøker en gang til. Det jeg har opplevd av ejakulasjon har ikke vært piss. Du må ikke ta sånn på vei fordi du aldri har sett, hørt og smakt en kvinne på den måten. Med litt øvelse kan det jo hende du opplever det du og, og vil innse det mange andre allerede vet. :)

Jeg tar ikke på vei, Supermann; jeg sier jo at jeg respekterer deg og din seksuelle legning/preferanser og at du ikke har noe å skamme deg over. Urin kan jo som kjent komme i forskjellige konsentrasjoner, med ulikt saltinnhold etc. etc., men hvis du har smakt deg fram, sammenliknet og kommet fram til at noe er urin og noe ikke er det, så er det selvsagt en vurdering jeg respekterer. Ikke noe å bli snurt for det, Supermann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar ikke på vei, Supermann; jeg sier jo at jeg respekterer deg og din seksuelle legning/preferanser og at du ikke har noe å skamme deg over. Urin kan jo som kjent komme i forskjellige konsentrasjoner, med ulikt saltinnhold etc. etc., men hvis du har smakt deg fram, sammenliknet og kommet fram til at noe er urin og noe ikke er det, så er det selvsagt en vurdering jeg respekterer. Ikke noe å bli snurt for det, Supermann :)

Er det ikke et dårlig tegn i en diskusjon når man må kverne på de samme usaklighetene om og om igjen? Har man ikke da allerede tapt diskusjonen?

Dette med kvinnelig ejakulasjon er omstridt og det finnes mange forskjellige syn på dette. Selv de beste leger strides angående dette. Akkurat som de gjorde med oppdagelsen av g-punktet. Men du anerkjenner vel ikke dette heller du... :) Merkelig at enkelte menn skal nedvurdere kvinners seksualitet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med kvinnelig ejakulasjon er omstridt og det finnes mange forskjellige syn på dette. Selv de beste leger strides angående dette. Akkurat som de gjorde med oppdagelsen av g-punktet. Men du anerkjenner vel ikke dette heller du... :) Merkelig at enkelte menn skal nedvurdere kvinners seksualitet.

Hvis dette er omstridt - hvordan får du da til at jeg nedvurderer kvinners seksualitet? :)

Merkelig at enkelte menn må ta på seg kappe hele tiden og gjøre alt til en slags kamp mellom kvinner og menn. Men stå på du, Supermann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

Hvis dette er omstridt - hvordan får du da til at jeg nedvurderer kvinners seksualitet? :)

Merkelig at enkelte menn må ta på seg kappe hele tiden og gjøre alt til en slags kamp mellom kvinner og menn. Men stå på du, Supermann :)

Det er menn som deg som gjør at jeg synes det er skummelt å fortelle nye partnere at jeg er en squirter, av frykt for at de skal synes jeg er utrolig ekkel eller at jeg lyver om hele greia og egentlig bare har problemer med å kontrollere blæren.

Du er en dust.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er menn som deg som gjør at jeg synes det er skummelt å fortelle nye partnere at jeg er en squirter, av frykt for at de skal synes jeg er utrolig ekkel eller at jeg lyver om hele greia og egentlig bare har problemer med å kontrollere blæren.

Du er en dust.

I så fall må alle de legene og forskere som deler mitt perspektiv være duster også da?

Jeg vil tro det er flere menn enn meg som ville ha reagert med et lite snev av sjokk dersom man fikk en meterlang søyle med væske i trynet etter samleie - uavhengig av om væsken består av urin. Ikke alle menn er like hardføre som Supermann her. Så jeg vil tro du har litt å forklare uansett hvem som har rett her, men god kommunikasjon er jo som kjent en forutsetning for et godt seksuelt samliv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke et dårlig tegn i en diskusjon når man må kverne på de samme usaklighetene om og om igjen? Har man ikke da allerede tapt diskusjonen?

Med den logikken burde du strengt tatt gitt deg selv, for ca. syv tråder siden...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I så fall må alle de legene og forskere som deler mitt perspektiv være duster også da?

Jeg vil tro det er flere menn enn meg som ville ha reagert med et lite snev av sjokk dersom man fikk en meterlang søyle med væske i trynet etter samleie - uavhengig av om væsken består av urin. Ikke alle menn er like hardføre som Supermann her. Så jeg vil tro du har litt å forklare uansett hvem som har rett her, men god kommunikasjon er jo som kjent en forutsetning for et godt seksuelt samliv :)

Kjære Superbad, jeg squriter når jeg har sex med mennesker jeg tenner på. Enkelt og greit, jeg squirter når jeg er kåt nok, uavhengig av hvor jeg blir stimulert. Og nei, jeg klarer ikke å tisse når jeg har orgasme, du kan jo prøve selv, om du klarer å tisse og sprute sæd på en gang?

At du sliter med å forstå noe du ikke selv har opplevd, det er greit nok, men å snakke så nedlatende, så ondskapsfullt og bruker ord som piss og omtaler kvinner som squirter som ekle, sier langt mer om deg og dine evner som elsker, enn kvinner som ejakulerer.

De mennene jeg har hatt sex med som har fått en meterlang søyle i ansiktet, som du kaller det, har blitt lykkelige kåte og følt seg som superelskere, nettopp fordi de har fått en kvinne til å sprute.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennesker uten et åpent sinn har alltid en tendens til å avfeie det de ikke selv har opplevd... Har aldri opplevd en dame som spruter jeg... men er helt sikker på at det er genuint :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skvatt en gang da jeg sprutet meg selv på på undersiden av kneet!!! DET syns jeg var langt!! Som regel blir det jo bare stoppet av mannen, så får ikke "målt" hvor langt jeg spruter. Nå hender ikke alltid at det er "trykk" sprut, men men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At de samme kjertlene som produserer fuktighet i skjeden kan gå bananas under en orgasme og lage en ketchup-effekt som fører til en sprut er vel godt nok forklart både her og der. At dette indikerer at dama har hatt en stor seksuell opplevelse er veldig bra, men der stopper min begeistring. Skjønner ikke at dette skal være så stort. Deilig å se ei på ei dame som onanerer, men dersom det ender med en sprut blir det for meg nesten litt komisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare nesten? :roll:

Ja det skulle vært oss som sa noe nedlatende om mannlige kjønnsorgan, eller mannlig spruting. Herregud, hva er det som gjør at akkurat dette faller dere så tungt for brystet Katze?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med den logikken burde du strengt tatt gitt deg selv, for ca. syv tråder siden...

Morsom å være tøff i trynet som Anonym... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvis dette er omstridt - hvordan får du da til at jeg nedvurderer kvinners seksualitet? :)

Merkelig at enkelte menn må ta på seg kappe hele tiden og gjøre alt til en slags kamp mellom kvinner og menn. Men stå på du, Supermann :)

Det har med måten du uttrykker deg på, kanskje. I vitenskapelige kretser har du rapporter som viser både det ene og det andre. Vi som har opplevd det, vet hvilke rapporter vi velger å tro på.

Ja, det er merkelig at du føler en misjon i det å fortelle kvinner at det er noe ekkelt med deres deilige orgasmer. Litt bitter, Superbadass?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsom å være tøff i trynet som Anonym... :fnise:

Om du synes det er forferdelig tøft av meg å påpeke at du projiserer din egen manglende evne til å komme med fler argumenter enn de tre du rullerer på til motdebatant, stiller jeg meg litt undrende til hva slags terskel du har for å kaste rundt deg med ulike begreper. :klø:

*host* *at kvinnelig ejakulasjon i form av store mengder flytende væske er vitenskapelig bevist* *hark*

Hvor er forresten den forskningsartikkelen du til stadighet henviser til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har med måten du uttrykker deg på, kanskje. I vitenskapelige kretser har du rapporter som viser både det ene og det andre. Vi som har opplevd det, vet hvilke rapporter vi velger å tro på.

Få se den artikkelen da! *venter spent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du synes det er forferdelig tøft av meg å påpeke at du projiserer din egen manglende evne til å komme med fler argumenter enn de tre du rullerer på til motdebatant, stiller jeg meg litt undrende til hva slags terskel du har for å kaste rundt deg med ulike begreper. :klø:

*host* *at kvinnelig ejakulasjon i form av store mengder flytende væske er vitenskapelig bevist* *hark*

Hvor er forresten den forskningsartikkelen du til stadighet henviser til?

Nei, for å ta det med teskje siden det ser ut som du trenger det, mente jeg genuint at du er beintøff som skjuler deg bak AnonymBruker og bare stuper inn i en debatt for å angripe argumentasjonesteknikk og ikke sak.

Først nå beveget du deg inn på noe som lignet sak. Søker du på noe som heter google, vil du nok finne nok stoff om dette til at det tilfredsstiller de fleste angående dette temaet. Nok til å forstå det er omstridt selv hos leger og forskere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...