Gå til innhold

Morsomt eller slemt?

Fremhevede innlegg

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg elsket den siste videoen, for noen herlige unger!

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Den siste videoen der var bare så bra, holdt på å le meg ihjel :P

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes det er trist når småfeite unger får ordentlige raserianfall over godteri.

De to siste guttene der kunne jeg ønske var mine. :) Den videoen er bare morsom, og viser at foreldrene ikke har noe å være flaue over i oppdragelsen der i gården! Elsker søskenforholdet når han sier til lillebroren at 5 er 'so close' til å være riktig svar, og hvor rolige og rasjonell han er ved å si at moren får vondt i magen i stedet for å sutreskrike over at han ikke får godteri. Jeg er helt forelsket i dette søskenparet!

• Liker 4
Skrevet

de to siste var skjønne!

men er det normalt at barn reagerer sånn? når har ikke jeg barn selv, men min søster har. tviler litt på om ungene hennes hadde trodd på henne om hun sa at hun hadde spist alt snopet deres...

men uansett synest jeg ikke det var noe morsomt, og veldig unødvenig å legge ut på youtube.

Gjest nobilian
Skrevet

Jeg syntes det er en uting å legge ut noe om barna sine på nettet uansett.

Enig med deg.

Skrevet

oh my!!! de to siste!! haha fikk helt lyst på unger. er det mulig å være så herlige.

• Liker 1
Skrevet

Sett deg selv inn i disse barnas sted. Det ligger en film om deg på youtube der du griner og raser fordi foreldrene dine lurer deg. 13 millioner mennesker ser klippet, flesteparten av dem ler, inkludert publikum som man hører i bakgrunnen på videoklippet. Så kommer du på skolen og møter venner og andre elever, og DE har også sett filmen, og de ler de også.

Jeg er veldig glad mine foreldre ikke kunne funnet på noe sånt da jeg var liten. Et foto av meg der jeg er ca 2-3 år og griner var råpinlig da jeg var 10-13 år og jeg husker jeg tok bildet ut av fotoalbum og gjemte det bort fordi jeg ikke ville at noen skulle se meg i en sånn sårbar posisjon.

TS

Om du som 13-åring var så hysterisk for et bilde av deg som småunge som griner, så må du ha vært et spesielt sårt barn, for det er virkelig ikke normalt. Alle unger/tenåringer jeg kjenner (meg selv inkludert) elsker å se bilder/filmer av seg selv som liten i alle slags tenktelige situasjoner.

Du overreagerer.

• Liker 2
Skrevet

De to siste der var fantastiske! Resten var ikke noe gøy - er jo ikke gøy å se barn gråte.

• Liker 2
Skrevet

Først: de to siste var utrolig søte! :D

Jeg synes dette er utrolig slemt. Foreldrene går og bygger opp forventningene til barna måneder i forveien (halloween er jo trossalt en big ting der). Så kommer selve kvelden, hvor ungene har jobbet med å sette sammen best mulig kostyme, og så går i timer for å samle inn mest mulig. Kommer hjem og får mest sannsynlig beskjed om å spare godtet til imorgen, siden det er kveld og de må legge seg - eller rett og slett at de er så trøtte at de går i seng med en gang. Står opp - etter å ha gledet seg til godteriet lenge, og får beskjeden om at alt er borte fordi foreldrene har spist det opp.

Det er for meg som å fortelle barnet på juleaften at "forresten, du får ingen gaver i år fordi jeg kastet alle".

Og så itillegg legge det ut hvor alle kan se det, og le av barnet fordi h*n var "så dum som gikk på spøken" og "gråter for ingenting". Dårlig gjort av foreldrene som skal støtte deg alltid og beskytte deg mot alt...

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes i utgangspunktet dette var slemt gjort, men de to siste der var bare innmari søte! Og så rasjonelle, det var to poser! :fnise: Åå de var bare herlige. :rodmer:

Men ellers så syns jeg det var slemt som sagt.

• Liker 1
Skrevet

Syntes ikke det er så slemt, barn tåler å spøkes med. Smilte spesielt godt av de to siste guttne, de var bare sååå herlige. At det filmes og publiseres.. Vel, det kommer helt an på reaksjonen. Men dersom min guttunge fikk raserianfall over at jeg tøyset med godteriet hans ville jeg kanskje ikke reklamert for det.

• Liker 1
Skrevet

Om du som 13-åring var så hysterisk for et bilde av deg som småunge som griner, så må du ha vært et spesielt sårt barn, for det er virkelig ikke normalt. Alle unger/tenåringer jeg kjenner (meg selv inkludert) elsker å se bilder/filmer av seg selv som liten i alle slags tenktelige situasjoner.

Du overreagerer.

Jeg var ikke hysterisk, men jeg syntes det var pinlig. Og jeg vet om mange andre barn/unge som føler det likt. Det er ikke alle som er født med et stort oppmerksomhetsbehov. Barn er forskjellige, og det bør respekteres. Og uansett om barn liker oppmerksomheten og å se bilder av seg selv i alle mulige varianter så er det nok ganske få som liker å se seg selv "dumme seg ut" foran millioner av seere. Så jeg synes ikke dette er noe kjekt gjort av foreldrene. Men hysterisk? Nei, det er jeg ikke. Er man hysterisk straks man synes noe er dumt/ubehagelig/slemt?

TS

• Liker 1
Skrevet (endret)

Barna fikk nok godteriet fort igjen etterpå. Litt frustrasjon over tapt godteri en liten stund synes jeg ikke er noen stor sak akkurat. En unødvendig spøk, men ikke slemt. Synes det er verre at unger får raserianfall pga godteri for å være helt ærlig. Greit nok å bli skuffet, men å bli sint og slå i veggen slik den ene ungen gjorde, blir litt i overkant.

Å legge ut barna på nettet er noe annet. Det synes jeg er en uting.

Endret av LedigNavn
Skrevet

Jeg var ikke hysterisk, men jeg syntes det var pinlig. Og jeg vet om mange andre barn/unge som føler det likt. Det er ikke alle som er født med et stort oppmerksomhetsbehov. Barn er forskjellige, og det bør respekteres. Og uansett om barn liker oppmerksomheten og å se bilder av seg selv i alle mulige varianter så er det nok ganske få som liker å se seg selv "dumme seg ut" foran millioner av seere. Så jeg synes ikke dette er noe kjekt gjort av foreldrene. Men hysterisk? Nei, det er jeg ikke. Er man hysterisk straks man synes noe er dumt/ubehagelig/slemt?

TS

Jeg har ikke oppmerksomhetsbehov i det hele tatt, men det er heller ikke store oppmerksomheten babybildene i fotoalbumet hjemme hos mamma får utenfor familien heller. Hysterisk eller pinlig, same shit, jeg syns uansett du overreagerer.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...