Gå til innhold

Ledig stilling som hotell-resepsjonist - deltid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er 17 år gammel, 18 tidlig i januar, og jeg vil ha jobb ved siden av skolen. Jeg ser at det er en ledig resepsjonist-stilling på et hotell her i byen, og slik jeg antyder det, står det kun krav om gode engelskkunnskaper(hvilket jeg føler jeg har). Jeg er jo veldig ung, men jeg er utrolig hyggelig og service minded - så er det verdt et forsøk..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, jeg jobber 100% i en hotellresepsjon, og vi merker godt at jo eldre, jo bedre, for de som er 16-17 er ofte litt umodne og mer på kaffeslabras enn på jobb, og vi skal jo være profesjonelle. Men jeg tror ikke det er noe problem for deg å få jobb så lenge du er seriøs. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å jobbe som lærling i resepsjonen på et hotel når jeg var 18 år. Merket godt at jeg var yngst av alle de ansatte på det hotellet. men allikevel så følte jeg at jeg gjorde en like god jobb som de litt eldre og mer erfarne gjorde. Man må jo begynne et sted. Hvis du har interesse av å jobbe på et hotel og jobbe med mennesker innenfor servicebransjen, så sier jeg hvorfor ikke. Bare søk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...