Gå til innhold

Eksperimentet. De tre S'er


Caramela

Anbefalte innlegg

Etter å ha blitt inspirert av Rødrose, henger jeg meg på dagbokmoroa! :) Fikk inntrykk av at både hun og jeg sliter med det samme - kostholdet. Treningen er bra, kostholdet - mindre bra. Men vi skal få det til!

I dag hadde jeg en time styrketrening først, etterfulgt av en time spinning. Rimelig gåen etter det, gav alt i spinntimen, men til tross for "gåenheten", så føles det så sykt bra :)

Når det gjelder dagens kosthold, så har jeg spist:

* Frokost: Vita rundstykke med makrell i tomat

* Lunsj: Vita rundstykke med makrell i tomat, banan, appelsin og litt minigulrøtter

* Før trening: Müslibar og noen skiver stryn-skinke

* Etter trening: Proteinshake

* Kveldskos: 1 persimon

* Drikke: Mye vann, et glass cola :( og 2 Red Bull på jobb :(

Middagen har uteblitt i dag pga tida, og jeg angrer nå, sulten! Det er nok alt for lite mat detta her, men nå blir jeg motivert for å få til et bedre kosthold! :)

I morra er det treningsfri dag, tirsdager er på en måte min fridag :) Starter sent på jobb, og kan kose meg hele morgenen. Før jeg skal ta sol, så skal jeg lage en skikkelig handleliste for resten av uka, med god og sunn mat! :)

Endret av Caramela
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nok en dobbeltime på treningssenteret, samme som sist - én time styrke med påfølgende spinning!

I morra satser jeg på å få til en spinningtime før jobb. Jeg trener styrke kun 3 dager i uka, og forsøker å få inn 4 kondisjonstimer. I og med jeg har meldt meg på spinnopplegg frem mot jul, så blir det kun det i måned nå :) Ser fram til å variere på nyåret igjen :)

Dagens kost:

Frokost: Vita rundstykke med makrell i tomat

Mellom: Skyr

Lunsj: Skyr, banan, 1 skive vita brød med funky, italiensk pølsepålegg

Mellom før trening: Strynskiver

Middag etter trening: Sei og grønnsaker

Dagens lille slemme: En japp.

Den daglige slemme: RedBull på jobb. Gosh.

Jaja, getting there... Ett steg om gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, du er tøff som tar dobbelttime! Har egentlig planer om å prøve meg på det snart jeg også, må bare jobbe opp formen og energien litt :P

Men trener du altså styrke tre ganger i uka og kondisjon fire ganger? Det vil si at du trener hver bidige dag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...