AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Jeg er så sliten! Jeg har vært sånn i noen mnd, jeg begynte å føle meg slapp sånn rundt august. Jeg vil bare ligge i senga! Selv det å bare gå inn i stua og se på tv føles slitsomt Jeg var syk for noen uker siden pga en forkjølelse/virusinfeksjon, og legen tok blodprøver for å se om jeg led av mineral/vitamin og fant ut at jeg manglet litt D-vitamin. Fikk noen tabletter for det. Eller så alt bra ut. Og siden jeg blodprøvene er fine så kan jeg ikke bli sykemeldt, og det er jo forsåvdt greit for jeg orker ikke å gjøre noe hjemme heller. Så jeg går altså på jobb hver dag og der går det helt greit, men jeg glemmer en del ting som jeg og er treig (pleier å være nokså rask). Jeg drar rett hjem etter jobb fordi jeg ikke orker noen ting. Når jeg endelig kommer hjem så vil jeg bare legge meg i senga Noen som har noen råd til hva jeg skal gjøre? Mann22
AnonymBruker Skrevet 10. november 2011 #3 Skrevet 10. november 2011 Sjekket legen deg for stoffskifte? 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå