Gå til innhold

Har du noen kule/rare/spesiele egenskaper?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har du noen sære interesser? Noen kroppslige funksjoner utenom det vanlige? Opplevd noe merkelig? Har du noen kule talenter?

Videoannonse
Annonse
Gjest Thessie!
Skrevet

Jeg har ingen spesielle egenskaper, men har alltid ønsket at jeg hadde..

Skrevet

Tja, jeg har delt drøvel. Jeg var langt over 18 før jeg innså at det ikke var normalt (man har liksom ikke for vane å gå rundt og titte ned i ganen på folk. ;))

Ellers er jeg anglofil og medlem av Left-Handers Club. Jeg elsker britiske komedier og filmer fra 30-, 40-, 50- og 60-tallet, noe en del finner litt sært.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Sære interesser:

- Samlet på Tex Willer før

- Har laget en mod til et spill

- Er generelt spillinteressert, da hovedsaklig RPGs

- Noe av det kjekkeste jeg visste som tenåring var å se på gamle opptak av hundeustillinger mens jeg leste gamle hundeblader og spiste sjokolade.

Kroppslige funksjoner:

- Ble født med seks tær på den ene foten

- Født med hjertefeil

- Født skjeløyd og nærsynt

(Har ofte kalt meg selv for en feilvare :fnise: )

Kule talenter:

- For en del år siden lærte jeg meg en kul teknikk som gjorde at jeg lett kunne huske en liste med opp til 21 ord, og i løpet av minutter gjengi dem baklengs samt si hvilket ord var hvilket nummer på listen.

- Er vel ikke så spesielt nå lenger, men kan touchmetoden rimelig kjapt (lå over seksernivået på videregående).

Skrevet

Jeg er jente, har ikke spilt noe særlig med tv/data-spill iløpet av mitt liv, men jeg er dritgod i modern warfare. Kunne sikkert tjent penger på å spille det

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Er rasende god på å imitere endel folk.

Skrevet

Jeg har en kjmepelang tunge jeg kan snurre til høyre, ventre opp og ned skikkelg fort. Pluss at jeg kan snurre den som en O, og også "blåse" den opp så den blir kjempefeit x)

Blodårene på undersiden av venstre håndledd danner en H og blodårene på høyre danner en V..

Jeg ble født med to ekstra tenner. Det førte til at en melketann aldri ble mistet fordi det aldri vokste en opp under. De to ekstra tennene lå litt lengre ned på siden, og den som egentlig skulle vokse opp lå flere cm nedenfor og vokste sidelengs. Jadda! Endte med operasjon med full narkose.

Det var vel det jeg kom på ifarta

Skrevet

Fingrene mine er kjempeskeve.. Eller.. FINGRENE er rette, men når jeg holder hånds fram så tipper alle fingrene i samme retning... :P Ikke rett opp...

Skrevet

Jeg er en av de få som ikke kan rulle med tunga! :gjeiper:

Ellers synes jeg det er en litt morsom egenskap at jeg er kjempegod i Call of Duty:Modern Warfare multiplayer. Jeg slår kjæresten min og alle kameratene hans ned i støvlene når vi spiller. :fnise: Kommer stadig på 1.plass med flest poeng når jeg spiller online, og hører gutter si på teamspeaken "oh no, we were beaten by a GIRL! :kjefte:"

Ellers har jeg ikke så mange andre nevneverdige egenskaper. :)

Skrevet

Jeg er en av de få som ikke kan rulle med tunga! :gjeiper:

Ellers synes jeg det er en litt morsom egenskap at jeg er kjempegod i Call of Duty:Modern Warfare multiplayer. Jeg slår kjæresten min og alle kameratene hans ned i støvlene når vi spiller. :fnise: Kommer stadig på 1.plass med flest poeng når jeg spiller online, og hører gutter si på teamspeaken "oh no, we were beaten by a GIRL! :kjefte:"

Ellers har jeg ikke så mange andre nevneverdige egenskaper. :)

AB #5 her :)

Vi skulle spilt mot hverandre! Så artig :) Hvor mange kills ligger du på sånn ca på en match? Er det MW1 eller MW2? MW3 blir lansert i morgen! :)

Skrevet

Jeg kan få begge hoftene mine til å "hoppe" ut av/over et ledd. De flytter på seg når jeg legger vekt på dem, såpass hardt at det knekker og man kan se at hofta flytter seg.

Jeg sitter i babyspagaten hele tiden, med beina rett ut til sidene. Finner det veldig behagelig.

Den ene lillefingeren min er 1cm mindre enn den andre.

Jeg var usedvanlig flink til å spille piano og lære notater når jeg var 7-10år. Pianolæreren min hadde aldri sett maken, og mente jeg kunne leve av det. Var på nivå til en som hadde spilt i 10 år etter 3. Synd jeg hater piano som pesten og heller vil gå på trygd enn å spille det. :ler: Husker absolutt alt jeg har spilt bare jeg kommer i gang.

(merkelig at jeg ikke er sånn ellers. Har ADHD, alltid slitt som fy med læring, mestring og memorering. Men piano som jeg ble tvunget til å spille, som jeg hatet, DET klarte jeg :fnise:

Skrevet

Vi skulle spilt mot hverandre! Så artig :) Hvor mange kills ligger du på sånn ca på en match? Er det MW1 eller MW2? MW3 blir lansert i morgen! :)

Gubben har hatt Mw3 siden fredag. Jeg blir GAL. Han har grodd fast i xboxen :ler: såvidt jeg fikk han på jobb til morran idag :fnise:

Skrevet

Jeg har ikke spilt det på evigheter nå, så husker ikke helt hva jeg pleier å ligge på, men jeg spiller en del Domination og Headquarters, så samler en del poeng ved å capture flagg. :) Får alltid en god del kills også, som veier opp for alle deaths'a jeg har, siden jeg har en veldig aggressiv spillestil, hehe. :) Gleder meg skikkelig til jeg får råd til MW3! :) Du spiller PS3, eller? :)

Skrevet

Tja, jeg er ikke veldig spesiell som kan dette, det er noe alle kan (tror jeg), men det er bare jeg som jeg kjenner som har dette som partytriks : Jeg snorter nemlig en kondom opp i nesa, og drar den ut av munnen. Jepp :popcorn:

Gjest Thessie!
Skrevet

Tja, jeg er ikke veldig spesiell som kan dette, det er noe alle kan (tror jeg), men det er bare jeg som jeg kjenner som har dette som partytriks : Jeg snorter nemlig en kondom opp i nesa, og drar den ut av munnen. Jepp :popcorn:

Var du ikke redd den ikke skulle komme ut igjen den første gangen du gjorde det?

Gjest Badabing
Skrevet

Ikke noe mer spennende enn at jeg leser svært raskt, og at jeg er god på detaljer.

Jeg lå to norskbøker foran de andre i klassen, og under særemnet leste jeg de tre bøkene på selve eksamensdagen og skrev deretter analysen.

Gjør det lett for meg å komme meg gjennom fagstoff, men så blir man nok litt lat også..

Jeg kan også rulle tungen så den liksom blir liggende opp-ned, vet ikke om det er vanlig?

Skrevet

Er norgesmester i fallskjermhopping!

:lur:

Gjest Solsmil
Skrevet

jeg har kjempegod rettningssans :fnise: høres sikkert ikke spesielt ut, men jeg vet ALLTID hvilken vei jeg skal gå, mens andre er usikker. Føler det liksom bare på meg. og jeg har vel så og si alltid rett. :gjeiper:

i tillegg har jeg kronisk tette bihuler. eller noe sånt, bruker ihvertfall å kalle det det, selv om det sikkert ikke heter det og jeg har aldri hørt om noen andre som har det heller. Har aldri vært hos legen med det (burde kanskje det), fordi det er et problem til tider at jeg får veldig lite luft gjennom nesa. Jeg kan ikke ha munnen lukket særlig lenge, for da får jeg rett og slett for lite luft.

Og så nyser jeg når jeg ser mot skarpt lys :fnise: fant for en stund siden ut om hva det het, men husker ikke hva det var. tror ca. 10% har det, men jeg har alltid følt at det er så sært, for jeg har aldri møtt noen andre som har det sånn....

Skrevet

Jeg kan lage "trekløver" med tunga! :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...