Gå til innhold

Så var det min tur...

nina1

Anbefalte innlegg

Yes, så var det min tur da... Eller det har det vel strengt tatt vært i flere år nå, men nok er nok, og jeg er mer motivert enn noen gang. I helgen kom nemlig en eldre mann bort til med, da jeg var på byen. Hans syns det var kult gjort av meg å gå på byen når jeg var gravid, og ønsket meg en fin kveld. Jeg er ikke gravid, så mens jeg sto der med den "ikke alkoholfrie ølen" i hånda fikk jeg min wake up- call :sjenert:

Sånn ellers er jeg alenemor til en fantastisk 6 åring, jobber 100 prosent på kontor og fritiden min går fort med til daglige gjøremål. Junior er også endel av min motivasjon, jeg vil være en mamma som orker mye :)

Jeg begynner imorgen, så i kveld nyter jeg litt cola og sjokolade. Jeg vet det sikkert en mange som unner seg litt sjokolade og andre ting innimellom selv om de slanker seg, men jeg er ikke helt sånn. Hvis jeg skal ha sjokolade, skal jeg ha hele plata.. Unner jeg meg en rute eller to, trigger det bare lysten på mer, så jeg må holde meg helt unna søtsaker, og min store last cola. :popcorn:

Grugleder meg til de første dagene, det kommer til å bli hardt, men desto større er også gleden av å klare det, og jeg skal klare det.

Til nyttår, skal jeg feire i en kjole som ikke ser ut som em mammakjole, og til sommeren skal jeg våge meg på stranda i bikini, og bade og kose meg med junior. Dette skal bli bra :)

Så nå håper jeg dette også kan være med å hjelpe meg, kommer til å være dønn ærlig her, og håper noen medsøstre kan sparke meg i rompa, når jeg heller har lyst til å kjøpe med en stor freia, og glasscola, istedet for å ta en runde på den nyinnkjøpte crosstraineren som står å lyser mot meg i stua.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...