AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #1 Skrevet 7. november 2011 Har bare et lite flaut problem jeg vil dele. Jeg har nettopp kommet inn i et nytt forhold og har med tidligere partnere opplevd sjeldent "fittefis" (herregud så jeg hater det ordet!!).. Men i det siste med kjæresten min opplever jeg det ofte. Det er så irriterende, for hver gang jeg er på toppen av han og skal stige av han, så kommer den forjævlige lyden..... :kjefte: Det er utrolig pinlig og for å være ærlig hjelper det jo ikke å le det bort heller (for da kommer det iallefall nok en lyd når jeg spenner musklene......). jeg vet det er vakumet som er grunnen til dette, men er det ingen som helst måte å få det til å forsvinne? Det har jo tidligere ikke skjedd! Er det fordi jeg er så våt som jeg er når jeg først har sex? eller er det noe fullstendig feil med meg? Jeg er dritt lei den lyden og syns ikke den er morsom lenger i det hele tatt, jeg syns bare den er forstyrrende, plagsom og ikke minst pinlig.. Blir direkte deprimert på hele greia. Stopper opp midt i sexen om det kommer en slik lyd også.. :/ Typen min vet selvfølgelig hva det er for noe, han bare lo.. Men det suger likevel! :/ Noen tips? Stillinger der lyden ikke kommer frem? Setter enormt pris på svar..
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #2 Skrevet 7. november 2011 Har bare et lite flaut problem jeg vil dele. Jeg har nettopp kommet inn i et nytt forhold og har med tidligere partnere opplevd sjeldent "fittefis" (herregud så jeg hater det ordet!!).. Men i det siste med kjæresten min opplever jeg det ofte. Det er så irriterende, for hver gang jeg er på toppen av han og skal stige av han, så kommer den forjævlige lyden..... :kjefte: Det er utrolig pinlig og for å være ærlig hjelper det jo ikke å le det bort heller (for da kommer det iallefall nok en lyd når jeg spenner musklene......). jeg vet det er vakumet som er grunnen til dette, men er det ingen som helst måte å få det til å forsvinne? Det har jo tidligere ikke skjedd! Er det fordi jeg er så våt som jeg er når jeg først har sex? eller er det noe fullstendig feil med meg? Jeg er dritt lei den lyden og syns ikke den er morsom lenger i det hele tatt, jeg syns bare den er forstyrrende, plagsom og ikke minst pinlig.. Blir direkte deprimert på hele greia. Stopper opp midt i sexen om det kommer en slik lyd også.. :/ Typen min vet selvfølgelig hva det er for noe, han bare lo.. Men det suger likevel! :/ Noen tips? Stillinger der lyden ikke kommer frem? Setter enormt pris på svar.. Huff noe av det samme lurer jeg også på...etter samleie får jeg så utrolig mye luft i magen så jeg må fise hele tiden...huff så flaut..er det noen måte at man kan unngå dette? :gjeiper:
Cammomille Skrevet 7. november 2011 #3 Skrevet 7. november 2011 Ehm, dere snakker om to forskjellige typer fis her er jeg redd.. Mine erfaringer sier hvertfall at vakum er vakum og det er lite å gjøre med. Jeg har klart å unngå det ved at vi skifter stilling uten at jeg går av han. Kan jo være verdt et forsøk!? 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #4 Skrevet 7. november 2011 Huff noe av det samme lurer jeg også på...etter samleie får jeg så utrolig mye luft i magen så jeg må fise hele tiden...huff så flaut..er det noen måte at man kan unngå dette? :gjeiper: Da har du et helt annet problem enn TS! TS får lyder ut av skjeden etter at han har trukket seg ut, fordi det oppstår et vakum i skjeden fra hans penis. Dette fordi hans penis ikke er stor nok til å fylle vagina helt. At du gjest, promper gjennom anus, er nok ikke det samme nei. *Roll my eyes again and again* 6
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #5 Skrevet 7. november 2011 Da har du et helt annet problem enn TS! TS får lyder ut av skjeden etter at han har trukket seg ut, fordi det oppstår et vakum i skjeden fra hans penis. Dette fordi hans penis ikke er stor nok til å fylle vagina helt. Tja, det handler vel mer om at bevegelsene under et vanlig samleie gjør at det presses luft inn i vagina. Tror du skal lete lenge etter en penis som er stor nok til å fylle vagina helt, uten at det blir plass til litt ekstra luft. Når det er sagt, jeg forstår at det kan være litt flaut men ærlig talt så er det veldig vanlig så jeg tror det beste er å gjøre det til en bagatell først som sist. For det er ikke mye å gjøre med det, kanskje med unntak av å prøve noen nye stillinger (kan jo være artig nok det ) 2
Hecubaa Skrevet 7. november 2011 #6 Skrevet 7. november 2011 Hvis du hater ordet fittefis, så går det an å duse det ned til musefis eller vaginafis eller noe som høres mindre vulgært ut.. 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #7 Skrevet 7. november 2011 Det skjer ikke bare ved samleie, men også ved fingring. Jeg syns det er sexy når det kommer luftlyd, jeg. Gjerne rett før dama kommer. Det betyr jo bare at ting trekker seg sammen og at det nærmer seg klimaks. I alle fall med dama mi. *Lei av penisprat* Jente, 28
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #8 Skrevet 7. november 2011 Hvis du hater ordet fittefis, så går det an å duse det ned til musefis eller vaginafis eller noe som høres mindre vulgært ut.. MUSEFIS??? AHAHAHAHHA. Nei. Fittegørt er ganske fint..
Gjest Jente anonym 18 Skrevet 5. februar 2012 #10 Skrevet 5. februar 2012 Har bare et lite flaut problem jeg vil dele. Jeg har nettopp kommet inn i et nytt forhold og har med tidligere partnere opplevd sjeldent "fittefis" (herregud så jeg hater det ordet!!).. Men i det siste med kjæresten min opplever jeg det ofte. Det er så irriterende, for hver gang jeg er på toppen av han og skal stige av han, så kommer den forjævlige lyden..... :kjefte: Det er utrolig pinlig og for å være ærlig hjelper det jo ikke å le det bort heller (for da kommer det iallefall nok en lyd når jeg spenner musklene......). jeg vet det er vakumet som er grunnen til dette, men er det ingen som helst måte å få det til å forsvinne? Det har jo tidligere ikke skjedd! Er det fordi jeg er så våt som jeg er når jeg først har sex? eller er det noe fullstendig feil med meg? Jeg er dritt lei den lyden og syns ikke den er morsom lenger i det hele tatt, jeg syns bare den er forstyrrende, plagsom og ikke minst pinlig.. Blir direkte deprimert på hele greia. Stopper opp midt i sexen om det kommer en slik lyd også.. :/ Typen min vet selvfølgelig hva det er for noe, han bare lo.. Men det suger likevel! :/ Noen tips? Stillinger der lyden ikke kommer frem? Setter enormt pris på svar.. off har akuratt det samme problemet selv :S kjæresten ler bare av det men kjenner jeg blir utrolig flau og deprimert hver gang :S ødelegger veldig for meg :S
Zakuro Skrevet 5. februar 2012 #11 Skrevet 5. februar 2012 MUSEFIS??? AHAHAHAHHA. Nei. Fittegørt er ganske fint.. Hva med det engelske ordet Queef da? Men kjære vene da, det skjer nå bare, de alle fleste får det i en eller annen stilling, i større eller mindre grad. Selv får jeg det alltid i doggy style, så når vi er ferdig må jeg presse neven i magen for å få ut lufta Ikke så veldig sexy, men hvorfor må sex være så alvorlig, det skal jo være morro også^^, Prøv å le av det, begge to. Får være måte på å være fisefin
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2012 #12 Skrevet 5. februar 2012 Litt luft er da ikke det verste som kommer ut av fitta...
Gjest Raindrops Skrevet 5. februar 2012 #13 Skrevet 5. februar 2012 Hvis du hater ordet fittefis, så går det an å duse det ned til musefis eller vaginafis eller noe som høres mindre vulgært ut.. Vulgært? Jeg synes fittefis er et herlig ord :D Musprutt var hakket søtere da 1
EnsligSau Skrevet 7. februar 2012 #14 Skrevet 7. februar 2012 Kan ikke se problemet med det, jeg er glad for enhver lyd som måtte komme fra en kvinnes kropp under sexen, inklusive fittefis.
Strikkemamma Skrevet 7. februar 2012 #15 Skrevet 7. februar 2012 Jeg har det samme problemet og jeg syns det er så FLAUT! Jeg prøver bare å le det bort, men typen kommer med vittige kommentarer som "du må ikke prompe så mye"... Jeg føler meg som den eklingen, selv om jeg vet at han bare tuller.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #16 Skrevet 7. februar 2012 Jeg har det samme problemet og jeg syns det er så FLAUT! Jeg prøver bare å le det bort, men typen kommer med vittige kommentarer som "du må ikke prompe så mye"... Jeg føler meg som den eklingen, selv om jeg vet at han bare tuller. Det er jo ikke ekkelt. Jeg synes fittefis er opphissende, jeg.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2012 #17 Skrevet 7. februar 2012 Hvis man presse ut litt med skjeden, så får man dyttet ut lufta. Og hvis man gjør det ofte, så blir det kanskje mindre lyder, i stedet for en stor lyd liksom. Får det særlig i doggystyle, siden det blir større hulrom inni skjeden, siden magen synker litt ned og det blir bedre plass (når man står på alle fire). Og dermed mer plass til luft. Men prøv å dytt ut luften litt etterhvert. Men blir kanskje litt lyder da også.
Lutetium 71 Skrevet 7. februar 2012 #18 Skrevet 7. februar 2012 Fittefis er jo bare deilig! TS bør jobbe litt med kroppslydkompleksene, det er det som er problemet her. Sorry.
-Ishtar- Skrevet 7. februar 2012 #19 Skrevet 7. februar 2012 De aller fleste jenter vil oppleve dette før eller siden. Dette er veldig vanlig. Jeg hadde komplekser for det med min eks for han var så uvitende at han påsto dette aldri hadde skjedd med noen andre før meg. Ikke legg så mye alvor i det. Le av det, etter hvert vil du ikke bry deg om det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå