Gjest Nuppdupp Skrevet 7. november 2011 #1 Del Skrevet 7. november 2011 (endret) huhu Endret 29. november 2011 av Nuppdupp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 7. november 2011 #2 Del Skrevet 7. november 2011 Det vet da vel ingen av oss. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 7. november 2011 #3 Del Skrevet 7. november 2011 Det vet da vel ingen av oss. joda er jo folk som er synske her kom i kontakt med de synske evnene dine hva sier de? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 7. november 2011 #4 Del Skrevet 7. november 2011 Du fikk vel nr til bilen? Var det Oslo Taxi? I så fall ville jeg ringt 02323 og forklart situasjonen og bedt om nummeret til taxien 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 7. november 2011 #5 Del Skrevet 7. november 2011 er ikke i oslo. nei han kan ringe meg. jaja kanskje han kommer i morgen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2011 #6 Del Skrevet 7. november 2011 Han melder seg nok dersom han vi ha pengene sine.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MorAase Skrevet 7. november 2011 #7 Del Skrevet 7. november 2011 Han har vel tatt pant da? Eventuelt har du signert på en giro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 7. november 2011 #8 Del Skrevet 7. november 2011 jeg signerte bare en lapp det sto beløp på.. hadde jeg vært i oslo hadde taximannen klikka. selv om det ikke var min feil. jeg ringer taxisentralen i morgen og prøver å finne ut hva han heter. det gnager på samvittigheten min. får gi litt ekstra tips siden han var så hyggelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 7. november 2011 #9 Del Skrevet 7. november 2011 altså ikke en sånn lapp man vanligvis underskriver på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøydokke Anna Skrevet 9. november 2011 #10 Del Skrevet 9. november 2011 Kom han til slutt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 9. november 2011 #11 Del Skrevet 9. november 2011 nei han ringte i 14 tiden i dag og sa han kommer i morgen ellers kunne jeg fått et kontonummer sa han haha. sånn er det visst på landet :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøydokke Anna Skrevet 9. november 2011 #12 Del Skrevet 9. november 2011 Hehe.. Gøy på landet Satser på han kommer i morgen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå